• 04/10/10 13:42 - 'I Like It' zanger Enrique Iglesias houdt ervan om naakt te zijn. Hij zegt zich nergens voor te schamen en doet regelmatig zijn kleding uit als hij met vrienden is.

    Enrique heeft geen schaamte en doet zonder moeite zijn kleren uit als hij bij zijn vrienden is. Hij zegt: "Ik weet niet of ik cool gevonden wordt hierdoor, maar ik schaam me niet snel. Ik houd ervan om de draak te steken met mezelf."

    Iglesias die laatst nog naakt ging waterskiën, nadat Spanje van Nederland gewonnen had tijdens het WK voetbal zegt: "Ik heb vijf hele goede vrienden en één van hen is nudist. Als hij naakt gaat, dan doen we allemaal onze kleding uit en doen dan gekke dingen."

    Ook voor de videoclip 'Heartbeat' waar hij een duet zingt met 'Pussycat Doll' Nicole Scherzinger, ging de 35-jarige zanger de kleren uit. Hij zegt: "Ik ben een man en uiteindelijk is het voor een man gemakkelijker dan een vrouw. Nicole had een moeilijke taak, maar ze deed het erg goed. De regisseur heeft het haar gemakkelijk gemaakt en het ziet er erg goed uit."

    Enrique over naaktscènes: "Zolang ze smaakvol zijn, vind ik naaktscènes cool."


    05/08/10 11:59 - Enrique Iglesias heeft zich aan zijn woord gehouden! De zanger had beloofd om naakt te gaan waterskiën wanneer Spanje de wereldbeker met voetballen zou winnen.

    Iglesias is zijn belofte nagekomen en er is beeldmateriaal van gemaakt. De beelden zijn niet van al te hoge kwaliteit, maar het schijnt wel echt Enrique te zijn.

    Een aantal dagen geleden is de 'I Like It' zanger het water op gegaan in Miami. Wel midden in de nacht, zodat niet iedereen duidelijke beelden heeft van zijn naakte lijf.

    Mensen die Enrique kennen hebben niet direct bevestigd dat hij is gaan waterskiën, maar ze zeiden wel het volgende: "We zijn niet op de hoogte van alles wat hij in zijn vrije tijd doet, maar we weten wel dat hij in de laatste week van juli in Miami was."

    Iglesias moest zijn stunt wel geheimhouden, omdat de politie van Miami hem gewaarschuwd had om het niet te doen.

    Het filmpje waarop Enrique naakt waterskiënd is vastgelegd.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hm ik snap niet wat iedereen zo knap aan hem vind....


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Hm ik snap niet wat iedereen zo knap aan hem vind....

    Alles :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb echt een hekel aan Enrique, hier klinkt hij zo aandachtsgeil..


    live the life you love

    Whaha, omg, echt geniaaal x']
    Enrique <33,
    Okal luister ik niet heel veel muziek van hem, maar ik vind het eigenlijk wel geniaal gwn x']

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 14:42 ]

    Dat hoef ik dus niet te zien XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Junns schreef:
    Hm ik snap niet wat iedereen zo knap aan hem vind....


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ruocco schreef:
    Dat hoef ik dus niet te zien XD

    Junns schreef:
    Hm ik snap niet wat iedereen zo knap aan hem vind....


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Waarom vind hij het zo leuk om naakt te zijn? Lol, ik snap hem niet. x'd Al helemaal niet dat hij naakt gaat waterskiën... :/


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Jij liever dan ik,ik vind hem dus echt niet knap en,ik weet niet om nou gezellig naar zijn naakte lijf te kijken,nee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall


    Isniemis.


    No growth of the heart is ever a waste

    Link naar het filmpje plieks! :9~:9~


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nicholas schreef:
    Ik heb echt een hekel aan Enrique, hier klinkt hij zo aandachtsgeil..


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    TheBoss schreef:


    Isniemis.

    OKE negeer mijn vorige post. x')
    Hier is die hawt.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    OKE negeer mijn vorige post. x')
    Hier is die hawt.

    Hij is altijd hot =$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John