• Ik zit nu tegenover mijn vriendinnen aan de tafel in onze kantine, en ik twijfel echt of ze wel echte vriendinnen zijn. Want (zoals in een ander topic) ze doen alsof ik een jongen leuk vind die ik helemaal niet ken, soms nergeren ze me straal of dan sluiten ze me buiten. Ook geef ik dit weekeind een feestje, en ze hebben allemaal een smoes waarom ze niet kunnen komen. Ik twijfel dan echt of ze er wel zin in hebben. Ook lachen ze elke keer en als ik vraag waarom dan mag ik het niet weten, als enige niet. Zijn het dan wel echte vrienden? Maar ma school doe ik wel dingen met ze enz dus dat is dan weer geen probleem, en dan doen ze wel normaal tegen me. Ik weet echt niet wat ik met ze aan moet.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Wat lullig zeg! Zeg gewoon eerlijk wat je denkt. Zeg het wel serieus, zodat ze je ook serieus gaan nemen. Nu zitten ze de hele tijd te lachen, maar misschien gaat het ook helemaal niet over jou. Je kan bijvoorbeeld zeggen dat je het niet leuk vind hoe ze doen op school enz. Ik hoop dat 't lukt, want dit is echt lullig..


    We accept the love we think we deserve.

    Nee. Dat zijn geen echte vrienden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Fake friends. Probeer anders met andere meisjes op school om te gaan, en dan kijken wat je "vriendinnen" doen..


    live the life you love

    hmmmm... miss komt het dat ze op school meelopen ik heb dat ook met een vriendin reminste inmiddels niet meer om de zelfde rede als jou dus ik zou zeggen ga opzoek naar leuke(re) vriend(innen) en dump je ouwe X3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ik heb al geprobeert om dandere vrienden te gaan zorkrn, maar voor de rest zitten er alleen maar van die huppelkutjes in mijn kls, en ik heb er niet echt zin in om met hun om te gaan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    TheBoss schreef:
    Nee. Dat zijn geen echte vrienden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wat denk je zelf?
    Wij kunnen wel zeggen dat zijn geen echte vrienden maak anderen,maar jij moet het doen. Doe wat je hard je in geeft.
    Ik zou andere vrienden proberen te maken,dank ik. Maar ik kan niet voor jouw spreken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    TheBoss schreef:
    Nee. Dat zijn geen echte vrienden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    TheBoss schreef:
    Nee. Dat zijn geen echte vrienden.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    OKé, vraag ze waarom ze zo doen. Antwoorden ze met iets raars, dumpen die hap. klaar. weg met ze.


    Love sheds light one the darkest of times