• de myne wel aan my O_o
    ik weet ook de reden;
    ik zou eigenlijk lager gaan doen, B2C. maar ik heb na lang lang zeuren in B2A geraakt ='] me lievelings klas <33 alleen nu hebben ze het (bijna) allemaal op mij gemunt xS ze overhoren altijd mij bij elk vak en ze controleren mij altijd extra! en ze kijken mij zo aan met die viese spleetoogjes van ze O_o egt zoow eng!!
    hbbn jullie dat ook?
    -xx- my


    when words fail, music speaks.

    (...)

    ik ben zielig [A]
    en :O das erg :S ik vergeet nooit me boeken (A) neej jawel us niet zoow vaak vooral bij engels (A) maar daar krijg je een kruisje bij 3 moest je strafwerk maken --'


    ^^ ik vergeet alles O_o gwoonlyk omdak geen sin heb om me lelijke tas in te pakke x3

    en kruisje kryg je by my by frans o_O
    Mr kvind talen makkelijk en leuk dus drvergeetk nix vn x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ ik vergeet alles O_o gwoonlyk omdak geen sin heb om me lelijke tas in te pakke x3

    en kruisje kryg je by my by frans o_O
    Mr kvind talen makkelijk en leuk dus drvergeetk nix vn x3

    :P ik prop ook alles in me mooie tas maar die best wel klein O_o

    ik heb juist last met de talen!


    when words fail, music speaks.

    (...)
    :P ik prop ook alles in me mooie tas maar die best wel klein O_o

    ik heb juist last met de talen!


    ^^ ik nie mr heb mr 3 tale ;; nederlands,engels en frans
    mr ik wou juist duits omdak da nie goed kan O_o x3 mr goe x3

    ^^ myn tas ook fcking klien whaha x3 en weetje iedereen vnd my gothic of emo in myn klas :x best stom ;x


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ ik nie mr heb mr 3 tale ;; nederlands,engels en frans
    mr ik wou juist duits omdak da nie goed kan O_o x3 mr goe x3

    ^^ myn tas ook fcking klien whaha x3 en weetje iedereen vnd my gothic of emo in myn klas :x best stom ;x

    ik heb 4; Nederlands, Engels, Frans en Duits. maar duits is makkelijk want lijkt op gronings en dat kan ik wel x33


    mij noemen ze dat ook en elke donderdag op gym sluit 1 kind me altijd buiten :( maar ze vroeg zow een x; hoe is het met onze gothic? ik; welke gothic? ooh ik zei dat egt op zo'n toon van; denk je egt dat mij het wat boeit wat jij zegt.. egt heel verveeld xD


    when words fail, music speaks.

    (...)
    ik heb 4; Nederlands, Engels, Frans en Duits. maar duits is makkelijk want lijkt op gronings en dat kan ik wel x33


    mij noemen ze dat ook en elke donderdag op gym sluit 1 kind me altijd buiten :( maar ze vroeg zow een x; hoe is het met onze gothic? ik; welke gothic? ooh ik zei dat egt op zo'n toon van; denk je egt dat mij het wat boeit wat jij zegt.. egt heel verveeld xD


    whaha x3 lOall

    my boeit het nie so veel wat mensen van me denken als ik mezelf maar ben en ik ga waarsgynlyk tog volgend jaar nr een andere sgool [hoop en verwacht ik] want deze sgool is egt kut x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha x3 lOall

    my boeit het nie so veel wat mensen van me denken als ik mezelf maar ben en ik ga waarsgynlyk tog volgend jaar nr een andere sgool [hoop en verwacht ik] want deze sgool is egt kut x3


    idd mij ook nie egt.. maar drm zit ik nu ook in B2A omdat ik in die andere klas gepest werd enzoo.. en hier zitten gwn al mijn vriendinnen <'33 en ik wil gwn bij hun zijn [A] ik wil ook wel naar een andere school maar deze is ut dichst bij dus jah..


    when words fail, music speaks.

    ^^ O_o de dichtste by my is 5 min. fietse mr daar hebbe se alleen VMBO en ik doe athaneum xl


    We can only learn to love by loving.

    ooh jah ik ook najah VWO xD
    maare ik ga bye (K)


    when words fail, music speaks.

    Byee


    We can only learn to love by loving.