De stelling van vandaag luidt: De enige manier om nog op te vallen met een stelling is een niet-leuke stelling. Maar dat is weer geen leuke stelling (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
"I shut my eyes in order to see.'
Perish schreef: Jaaaaaaaman. Ik wil deze btw nomineren voor beste stelling ooit.
Love? No. I prefer cats.
Oneens denk ik;)
Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)
Hahahaha
Life is hard and then we die
Oneens. Ik klik elke stelling aan die ik tegenkom.
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
Pff, wat een onzin. Wanneer komt er nou eens een echte stelling die voor goed discussie materiaal zorgt?
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
Sadistic schreef: Pff, wat een onzin. Wanneer komt er nou eens een echte stelling die voor goed discussie materiaal zorgt?
StJimmy schreef: Oneens. Niet leuke stellingen onthoud je vaak niet omdat ze niet leuk zijn.
I love you Irem
Suusijsje schreef: Deze gaat echt boven mijn hersens hoor.:'D
live the life you love
Ik snap hem niet. Laat maar, oneens :')
Destroy what destroys you.
Eens
Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
oneens.
Food.
Ik vind de stelling elke dag stommer worden, dus ik ben het ermee eens
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
DeKrull schreef: (...) Je mag er altijd één in het Stelling van de dag-topic zetten ^^
Sinds wanneer is het de bedoeling om op te vallen met een stelling oô Toch gewoon een mening vragen van de forumgebruiker? Enfin. Ik vind deze stelling shit en heb geen mening.
Frankly my dear, I don't give a damn.
Sleutelbloem schreef: (...)\ Halen jullie ze dan altijd daaruit?
I am an idiot, I move.