• ik heb een probleempje
    ik wil dus een nieuwe inlognaam
    ik heb hem eerst opgezocht en niemand heeft hem al
    en als ik hem intik en wil bevestigen, zegt ie dat er al iemand de inlognaam heeft
    :8
    hulp?

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

Misschien heeft iemand hem als oude username?

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Dat vind ik ook vervelend, waarom als iemand die als oude username heeft, waarom kan een ander die dan toch niet gebruiken..?

Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

Defensive schreef:

Jahh dat wel, maar kan je hem dan niet meer gebruiken?

Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

www.quizlet.nl/users/ deusername die je wilt.

Als je hier mee werkt kun je zien of iemand de username die jij wilt inderdaad al heeft of niet.

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Somers schreef:
    Dat vind ik ook vervelend, waarom als iemand die als oude username heeft, waarom kan een ander die dan toch niet gebruiken..?

Ah ok, wist ik niet, das wel stom!

Defensive schreef:

dan kun je hem normaal toch wel gebruiken?

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Usually schreef:
    (...)

Ik dacht dat dus ook, maar het werkt niet...

Usually schreef:
    (...)

Nee, oude usernames zijn ook al bezet. Die kun je dus niet meer gebruiken als hij niet van jezelf is.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)
    Nee, oude usernames zijn ook al bezet. Die kun je dus niet meer gebruiken als hij niet van jezelf is.

ooowh, dan weet ik dat ookal (;

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Tragically schreef:
    www.quizlet.nl/users/ deusername die je wilt.

Als je hier mee werkt kun je zien of iemand de username die jij wilt inderdaad al heeft of niet.

Hope goes lost but never dies.