Na de gevulde beha's, make-up en de hoge hakken voor kleuters, is er nu de push-upbikini voor 7-jarigen. Het Amerikaanse kledingmerk Abercrombie & Fitch kreeg onlangs heel wat kritiek te verwerken met de gevulde bikinitopjes uit hun kindercollectie.
Op de website van A&F stond oorspronkelijk 'push-up triangle' te lezen, maar die omschrijving verdween echter vliegensvlug nadat het merk overdonderd werd met reacties van boze ouders. Sindsdien wordt het gevulde topje als 'striped triangle' omschreven.
Het is niet de eerste keer dat A&F zich de woede op de hals haalt van shoppers. In 2002 kwam hun mannenparfum 'Fierce' in opspraak nadat bekend raakte dat het geurtje giftige stoffen bevat.
Vorig jaar stampte het kledingmerk in de Verenigde Staten nog tegen de schenen van de Aziatische gemeenschap door een T-shirtcollectie te ontwerpen die de draak steekt met het Chinese volk. Abercrombie & Fitch belandde daardoor zelfs op het lijstje van de slechtste bedrijven ter wereld.
Bron: AD
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.