• Zonder make-up naar school, omdat ik nu al weet dat ik me morgenvroeg niet zoek op te maken of ik moet goed slapen vanacht want ik ben nogal heel erg moe.

    Gaat er iemand van jullie weleens zonder make-up naar school?


    <3

    Nee, ik ga niet naar school zonder make- up. Sterker nog als ik geen tijd heb kom ik liever te laat op school. Ik moet altijd mascara op hebben en de rest laat ik dan wel zitten.

    Nooit ik ga niet weg zonder mascara,oogpotlood
    Oogschaduw en foundation


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik ga ook zonder make-up écht de deur niet uit. Dan lijk ik nóg jonger dan ik met make-up al lijk haha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Goblin schreef:
    Elke dag


    Elke dag zonder dus.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik ging zo vaak zonder make-up naar school en nog steeds draag ik het bijna niet. I really couldn't care less.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ga nooit zonder make-up naar school.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik heb eigenlijk nooit make up op


    Vampire Heart.

    EmpireAngel schreef:
    Ehm... ik heb nooit make-up op x'D
    Edit; behalve als ik er zin in heb. (bijna nooit dus)

    Soms draag ik make-up en soms ga ik gewoon zonder de deur uit (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Met mijn blonde wimpers ben ik een harde zombie dus no way.


    Has no one told you she's not breathing?

    TheBoss schreef:
    Nee, ik doe altijd standaard foundation op m'n wallen. Maar meestal laat ik het daar ook bij.


    everything, in time

    Ik draag nooit make-up. Ik vind puur natuur het mooiste, en vind mezelf mooi zoals ik ben ;) En make-up is ook altijd zoveel werk om aan te brengen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De afgelopen week had ik toetsweek, dus ik had er nogal schijt aan en deed niets op.
    Kreeg allemaal complimenten over m'n lange en donkere wimpers. (':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik doe bijna nooit make-up op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one