• Zo gaat mijn nieuwe verhaal heten, als jullie het tenminste een goed idee vinden. Of anders schrijf ik hem denk ik toch.

    [naam] is ongelukkig. Elke dag gaat er weer iets mis in haar leven. Op een dag besluit ze er een einde aan te maken. Maar ze wilt niet weg gaan zonder afscheid. Daarom schrijft ze naar iedereen de veel voor haar betekent een brief. Aan haar moeder en vader, zus, haar klas en haar vrienden.

    Doen/niet doen?
    Goeie titel?
    Naam hoofdpersoon?
    Zou je hem lezen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat gaat het verhaal hierin precies worden? Alleen de brieven en het schrijven ervan, of komt er meer? Ik ben een beetje bang dat je actie gaat missen in je verhaal.

    Maar sure, ik wil wel lezen, ben benieuwd!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Doen,
    Ik zou hem zeker lezen -al lees ik geen story's met onbekende mensen hij lijkt me leuk-
    Waarschuw je me als je hem gaat schrijven?

    doen!
    naam hoofdpersoon: Aimée
    ik zou hem lezen ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Doen/niet doen? DOEN!
    Goeie titel? Ja
    Naam hoofdpersoon? Emily, Ayleen, Jennifer, Noah, Samira
    Zou je hem lezen? Ja,

    kun je waarschuwen als je begint?!?


    We'd be forever young, think of it!

    Mij lijkt het persoonlijk niet echt interessant. Het lijkt me meer een verslag dan een verhaal aangezien een paar belangrijke verhaalelementen, bijvoorbeeld conflict, niet echt naar voren komen bij de uitleg. Ik heb nu zoiets van: iemand die zelfmoord wil plegen en brieven schrijft. Oke, en dan? Er mist iets in mijn ogen, iets wat mij als lezer over de streep zou halen om het te lezen :]


    No growth of the heart is ever a waste