• Hi, (:

    Nou ja, ik ben dus goed bevriend met jongens, terwijl ik goede vriendinnen heb. Dat is niet het probleem. Maar het problem is dat ik altijd als een jongen op een meisje is en ik op die jongen dat ik die jongen en het meisje probeer te koppelen. In plaats van dat ik probeer met hem te krijgen probeer ik het tegenovergestelde. Echt vervelend.

    Wat moet ik doen?
    Wie doet het ook wel eens of altijd?

    Dat vind ik wel heel lief van je. Maar de volgende keer moet je er gewoon zelf op af gaan.
    You'll never know unless you try.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Dat vind ik wel heel lief van je. Maar de volgende keer moet je er gewoon zelf op af gaan.
    You'll never know unless you try.


    Ik weet, maar soms denk ik er gewoon niet bij na. Echt onhandig.

    Wat jij moet doen, is naar Taylor Swift luisteren. Zij was vroeger ook zo en schreef daar liedjes over. (: Maargoed, ik denk gewoon dat je ermee moet kappen. Ga lekker zelf flirten met die jongen, in plaats van dat je hem gaat koppelen aan iemand.


    wth.

    Naja, als zij wat krijgen had hij niets met jou gekregen toch, dan valt 'ie op haar?
    Maar volgende keer gewoon proberen joh :)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Junns schreef:
    Dat vind ik wel heel lief van je. Maar de volgende keer moet je er gewoon zelf op af gaan.
    You'll never know unless you try.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Junns schreef:
    Dat vind ik wel heel lief van je. Maar de volgende keer moet je er gewoon zelf op af gaan.
    You'll never know unless you try.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Wees eens egoistisch meid!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.