• Ja het school is nog maar 1 dag bezig en het was al meteen een zeer harde kutdag.Eerst stond mijn bus in een zeer grote fille waardoor ik al een kwartier te laat was (niet dat ik te laat kome erg vind,maar ik wist niet welk lokaal ik moest zijn),dus ik mij spoeie,zegge ze op het secretariaat dat het deze keer geen erg is en ik zonder een briefje verder mag.Kom ik op de speelplaats aan,zie ik dat we studie hebbe dat ik mij voor niets heb moette spoeie.Het volgend uur hadde we duits,een nieuwe leerkracht..is het een echte trut ((sorry voor me'n taalgebruik XD)) die niemand ni kan uit staan dus dat viel ook al tege.Dan hadde we 2 uur zedenleer,valt het mij op dat ik in een klas zit met allemaal; johnys,players en huppeltrutte..dus toen werd ik echt zot en was me'n dag helemaal verpest!!Algoe mogt ik wel 1 uur vroeger naar huis omdat ze nog geen leerkracht lo hadde -_-"

    hahaa x'D


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ocharmee x3


    Take My Hand Take A Breath ...

    das vet klote joh o_o
    mijn dag was ook waardeloos, ik voel met je mee.
    sterkte o:


    Mew <3

    o.o Sterkte xd
    Mijn dag was gewoon té grappig (nerd)


    I live for the applause, you will die for it.

    Daz toch nie Zoo erg :P

    ge hebt DUITS,wy hebbe da nie eens op school :(
    & da nog is 2 uur NCZ,daz toch Zaaleg:D
    en Jaa,het zyn mss Johnne,maar Johhne zyn meestal ook Mooi^^ Denk gwn hun Teveel aan Gel & Designerkleertjes weg:D
    xx


    everybody needs a song.

    Ja idd school is echt erg!!
    je wilt nooit weten wat mij is overkomen toen ik aankwma..
    we hebben nieuwe kluisjes(lelijk)..gisteren kreeg ik te horen dat ik nummer 84 had. ik vanochtent dus daarheen wou hij niet open. na school hebben we cijfers omgedraaid en dat kluisje gezocht. ook niet. bleek er een 178 te staan:S

    Ai.
    sterkte. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn dag was erg, eerst de vier eerste lesuren een cluedo spel, echt saai
    Dan 2 lesuren les
    En dan het 7de lesuur we komen aan de chalets (jah we hadden daar les in)(de speeltijd was just gedaan) en we wachten na een kwartier waren wij nog buiten samen met een andere klas maar die hadden studie dat wisten ze
    En niemand komt ons halen, mijn leerkracht is zelfs niet opgedaagt, en hij was op school xDxD. En die van t secretariaat zijn ons zefls ni komen halen dus da was wel tof, een heel lesuur buiten zitetn (normaal mogen wij da ni dus jah)
    En het tofste, mijn bf zat in die andere groep


    Live life limitless.

    Ik snap je Mijn dag was gwn genantxD we moesten op de schoolfoto Eeerst individueel,ik moest mijn haren achter mijn oor doen x] Volgens de camera man zag je mijn oren niet ¬¬ drie keer opnieuw gedaan terwijl iedeereen toekeek OMG das zo erg =D mhja sterkte iniedergeval.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dude da suuuuuckkt Ö


    What's wrong whit loving someone?