Stories gesorteerd per genre
Ik zal dit concept opnieuw uitwerken, dus de volgende update zal maar pas in juni kunnen gebeuren. Dit betekent niet dat u ondertussen uw story niet meer kan posten. Gelieve de voorwaarden te lezen voor het posten!
Wat is nu de bedoeling?
U post een story in het topic of in de story. Gelieve het niet in beiden te doen, want dat is verwarrend en dan komt uw story er misschien dubbel in te staan. Gelieve de link van de story te posten. Geen link is geen plaatsje in de story! Daarnaast vraag ik u om een kleine samenvatting van de story bij de inzending te steken. Zo weet de lezer aan wat hij zich mag verwachten. Indien u een kleine recensie van uw story hebt, mag deze altijd bij de korte inhoud gepost worden. Ik kopieer overigens de titel zoals u hem op Quizlet post. Zo heeft de lezer al een idee hoe uw schrijfstijl eruit ziet en of u rekening houdt met hoofdletters. Toevoegingen zoals |One Direction|, ft. Gaskarth, etc. zal ik in de toekomst uit de titel verwijderen omdat de stories toch via genre en artiest gerangschikt worden. Ik wijs u er nog eens op dat de samenvatting noodzakelijk is. Indien u geen samenvatting post, zal uw story onderaan de pagina worden gepost.
Uw verhaal zal als volgt in de story geplaatst worden.
The red book. - Afgelopen
Wanneer Ellie na een verhuizing volledig gesetteld is in haar nieuwe kamer, vindt ze onder de kapotte vloer een dagboek dat het verhaal vertelt over een meisje dat hopeloos verliefd is op een jongen die naar haar school gaat. Hoe meer Ellie in het boek leest, hoe meer gevoelens ze creëert voor zowel de jongen als het meisje.
Voorwaarden.
1. U post uw verhaal hier of in de story bij het passende genre.
2. Indien uw verhaal verschillende genres heeft, post u deze erbij. Indien u in de story post, post u het verhaal als reactie bij de verschillende genres.
3. Indien uw verhaal fanfiction gerelateerd is, post u deze bij de de artiest en niet bij de onbekende personen. Het is wel mogelijk om de verschillende genres bij uw beschrijving te zetten.
4. Indien uw verhaal 16+ bevat of in het Engels is geschreven wordt deze niet bij genres of fanfic gepost, maar bij het thema 16+ of Engelstalige verhalen.
5. Het is noodzakelijk om een link + een beschrijving te posten. Enkel de titel is dus niet voldoende!
6. Gelieve te plaatsen of uw story Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen is.
7. Aanpassingen dienen door de schrijver zelf gemeld te worden!
8. Indien uw verhaal over HP of 1D, etc. gaat, dient u erbij te zetten of dit over de film/band in het algemeen gaat of een specifiek persoon.
9. Indien uw ontwerp (vb. Voetballers) niet in de story staat, kan dat gemeld worden. Ik maak dan een nieuwe pagina aan.
Volgende onderverdeling bestaat al:
Alles dat met boeken, films, series etc. te maken heeft
> Algemeen + per bandmember/karakter
Indien uw verhaal over Harry Potter in het algemeen gaat, dan geef u Harry Potter Algemeen op. Indien uw verhaal over een bepaalde persoon gaat zoals Harry Potter of Draco, etc., dan geef uw de desbetreffende persoon zijn naam op.
Indien uw verhaal over een band in het algemeen gaat of over alle bandleden, dan geef u de bandnaam op. Indien het over één bandlid gaat, dan geef u de naam van desbetreffend bandlid op.
*Onbekende Personen (Romantiek)
*Onbekende Personen (Horror)
*Onbekende Personen (Drama)
*Onbekende Personen (Avontuur)
*Onbekende Personen (Fantasie)
*Onbekende Personen (Detective)
*Onbekende Personen (Thriller)
*Onbekende Personen (Oorlog)
*Onbekende Personen (Historisch)
*Onbekende Personen (Komedie)
Etc.
*Waargebeurd.
*English Story.
*16+
(verwerkt tot 7 juli)
[ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:09 ]
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?