• nja, ik ga binnenkort een heel ander kapsel nemen voor mij doen. dan heb k t dus over emo/scene kapsel maar dan mider extreem enz. Ik heb nu ook een lok enz. mr dan zonder er een egt haarmodel in te hebben en k wordt r knetter van ;]
    ik kan er ff gn foto's plaatse vn de ideen die k heb ;x

    dus jh mijn vraag is dus of jullie hierover leuke suggesties hebben? (A)


    Only those who listen can hear

    Emo/scene haar is echt leeuk <333

    ilovesana schreef:
    Emo/scene haar is echt leeuk <333


    ghehe, vind ik nou ook ;3


    Only those who listen can hear

    ilovesana schreef:
    Emo/scene haar is echt leeuk <333


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het niet erg origineel meer ... Als je zoiets doet, zou ik het wel echt anders proberen te nemen dan de meeste kapsels die er al van zijn.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ilovesana schreef:
    Emo/scene haar is echt leeuk <333


    Geloof me van zo opvallen met 4 haarkleuren, wordt je snel zat :'D

    Perish schreef:
    (...)

    Geloof me van zo opvallen met 4 haarkleuren, wordt je snel zat :'D


    Ik was nog niet van plan om t te verve omdat het model anders nemen al een hele verandering is en k heb vnmezelf al genoeg kleure blond in men haar,..
    >.<


    Only those who listen can hear

    Sadistic schreef:
    Ik vind het niet erg origineel meer ... Als je zoiets doet, zou ik het wel echt anders proberen te nemen dan de meeste kapsels die er al van zijn.


    tis ook nie de bedoelling om t precies t zelfde te doen maar ook iets wat bij mij past,..
    ik reageer op iedereen omdat ik me doood verveel ;3


    Only those who listen can hear

    Sadistic schreef:
    Ik vind het niet erg origineel meer ... Als je zoiets doet, zou ik het wel echt anders proberen te nemen dan de meeste kapsels die er al van zijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    oeeh spannend!
    leuk (:


    It's going to be difficult, but not impossible.