• De mijne bestond voor de verandering het grootste gedeelte uit goed coma-slapen, i.p.v alleen maar overal en bij iedereen rond te hangen en daarna pas in coma te raken. ;D

    En die van jullie?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 15:25 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ghehe dit weekend heb ik letterlijk de hele tijd in bed gelegen.
    Laptopje erbij, drinken naast het bed.
    Lang leve de luiheid.
    Leuke foto trouwens:Y)

    lekker genikst en met MovieMakers aan de gang geweest.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zaterdag mijn verjaardag gevierd, zondagochtend/middag geleerd voor toetsweek, zondagavond Justin Bieber concert. (:
    Was wel een leuk weekend ;P

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 15:28 ]


    Opgeven is geen optie.

    Mijne stond heel erg in het teken van Bieber, lol. Was vrijdag naar Never Sat Never 3D geweest, zaterdag weet geweest en gisteren zijn concert :9~:9~

    Niet zo druk eigenlijk ':D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb het hele weekend met hele erge buikpijn gezeten ongesteld


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou nog uitgaan maar dat werd hem uiteindelijk niet, naar vriendin en haar vriend geweest en wat drinken was wel gezellig. Gister mezelf gepijnigd met het leren van Biologie. En voor de rest geslapen en mezelf volgegeten met chips om mijn verdriet weg te 'vreten'.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    druk
    nu nog steeds


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Mijn weekend bestond uit het uitstellen van het schrijven van twee boekverslagen, waar ik nu dus nog mee bezig moet. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb de wc gemarteld.

    Ik ben uitgegaan en heb nog steeds geen idee wie ik allemaal mijn nummer heb gegeven en hoe ik thuis ben gekomen. Kortom, ik was een beetje dronken :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Leren, leren, leren, leren, leren, leren en nog eens leren..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Te kort


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Heel erg gezellig! Was bij m'n beste vriendin, bleef daar zaterdagavond slapen, en zondag gingen we midgetgolven en zumba-en. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Geweldig,
    Vrijdag ben ik naar Never Say Never 3D geweest, en gister het concert van Justin Bieber.


    <3