Het is alweer drie jaar geleden dat Dougie Poynter weer vrijgezel werd. drie volle jaren los gaan. Het werd na een half jaartje al gauw duidelijk dat hij het feesten wel in zich had. Hij leek totaal over zijn ex, Frankie Sandford, heen en genoot van zijn vrijgezellen leven. Genoeg meisjes had hij om zich heen en kon hij krijgen. Maar diep in zijn hart was dat niet wat hij wou…
De achttien jarige Emma wist al van jongs af aan dat ze ooit in haar leven in London zou gaan wonen en dit leek het moment voor haar te zijn. Ze kon een goede baan krijgen, achter de schermen bij de televisie en zou bij haar beste vriendin Rosa intrekken. Ze zou het maken, dat wist ze 100% zeker. Haar vertrouwde wereldje in Frankrijk liet ze zitten en een nieuwe wereld zou voor haar open gaan...
De dag dat ik hem ontmoete was een ramp, mijn papieren vlogen in het rond en de irritaties waren al hoog. Ik kon hem wel in zijn haren vliegen van frustraties, het was tenslotte mijn tweede week op mijn nieuwe werk en het liep nu al uit de hand! Ik had nachten er aan gezeten en nu… het was allemaal verpest! Veel tijd om naar zijn gezicht te kijken had ik niet, ik was te druk om mijn werk bij elkaar te rapen. Hij stond er maar ongelukkig bij en bukte langzaam en voorzichtig om te helpen met het oprapen. ‘Ga maar, je zal wel haast hebben… anders liep je niet zo gehaast.’ Had ik tegen hem gezegd. Hij reageerde met een opgeluchte zucht. ‘Dankjewel! Sorry, het spijt me echt, maar… ik ben al te laat.’ Geïrriteerd keek ik hem aan, recht in zijn blauw-grijze ogen. Ze stonden gemeend. Moeilijk stond hij weer op. ‘Het spijt me echt.’ Ik knikte even en keek toen om me heen of er nog ergens wat lag, maar alles leek opgeraapt. ‘Laat me het goed maken.’ Zei de jongen die er blijkbaar nog stond. ‘Ik dacht dat je haast had.’ Hij knikte en keek moeilijk. ‘Sorry!’ Zei hij nog en keer, maar toen liep hij gehaast weer verder. Hij had zich nog even omgedraaid zwaaide ongemakkelijk en liep weer verder.
Doen of niet doen? (:
Rollen;
Collega’s (mannen en vrouwen!) -
Vrienden van Emma en Rosa (mannen en vrouwen!) - Hypnotised, Horan, Caribbean,
Beste vriendin Dougie – Dushiix
Baas van Emma (man/vrouw) –
Vriendin van Rosa’s broer –
Vriendin van Tom Fletcher - Horan
Vriendin van Danny Jones - Echoes
Zelfverzonnen rollen (alles is altijd welkom!)-
;
Rol: