• Ik heb een vriendin M. Ze is mijn beste vriendin op school.
    Maar ze zegt soms dingen waarbij ze niet nadenkt.
    Ze heeft ook een hele grote ego. Ze is gewoon dol op haar zelf 0_0
    Ze zegt ook dit soort dingen; wat ben jij lelijk enz, maar dat bedoelt ze grappig. ik raak soms echt gefrustreerd door haar!><
    want ze schept ook vaak dat ze met jongens naar de film gaat, maar ze is niet echt knap...
    Dus allemaal samengevat, ze is gewoon irritant soms!><
    Sorry dit moest er even kwijt, raakte gewoon zo geïrriteerd.


    Heart in an amor.

    TwilightGrl schreef:
    Ik heb een vriendin M. Ze is mijn beste vriendin op school.
    Maar ze zegt soms dingen waarbij ze niet nadenkt.
    Ze heeft ook een hele grote ego. Ze is gewoon dol op haar zelf 0_0
    Ze zegt ook dit soort dingen; wat ben jij lelijk enz, maar dat bedoelt ze grappig. ik raak soms echt gefrustreerd door haar!><
    want ze schept ook vaak dat ze met jongens naar de film gaat en ik heb een nieuwe vriend enz, maar ze is niet echt knap...
    Dus allemaal samengevat, ze is gewoon irritant soms!><
    Sorry dit moest er even kwijt, raakte gewoon zo geïrriteerd.


    Heart in an amor.

    Misschien moet je dat eens tegen haar zeggen, dat ze je beledigd zonder dat ze het door heeft.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Zeg het tegen haar


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik leef met je mee.
    Mijn 'vriendin' is 10x zo erg. (zip)

    Confronteer haar ermee, is denk ik de beste optie.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Opaque schreef:
    Confronteer haar ermee, is denk ik de beste optie.

    Ja, maar ze neemt het toch niet serieus -_-'


    Heart in an amor.

    Gewoon tegen haar zegen dat je het niet leuk vindt.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Idd, zeg tegen haar dat je het niet leuk vindt. En als ze je niet serieus neemt, moet je misschien doordrammen tot ze het wel gelooft. Dat klinkt hard, maar het is waarschijnlijk de enige manier als je geen andere vrienden wilt zoeken. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik leef heel erg met je mee. Mijn ex, waar ik anderhalf jaar mee heb gehad, was nog 100 x zo erg. Ik zal maar niet zeggen hóé erg want dan vraag je je af waarom ik zolang bij m ben gebleven.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    zeg gewoon 'Kan je ook nog over iets anders praten dan jezelf of je vriendjes ? want zo fantastisch zijn jij en je vriendjes niet' en dan geef je haar een dikke sarcastische smile.


    No regrets, just love

    BanZai schreef:
    Misschien moet je dat eens tegen haar zeggen, dat ze je beledigd zonder dat ze het door heeft.


    None but ourselves can free our minds.

    Haar ermee confronteren inderdaad. En anders zou ik haar gaan negeren tot ze iets normaals zegt.


    To live would be an awfully big adventure

    Square schreef:
    Idd, zeg tegen haar dat je het niet leuk vindt. En als ze je niet serieus neemt, moet je misschien doordrammen tot ze het wel gelooft. Dat klinkt hard, maar het is waarschijnlijk de enige manier als je geen andere vrienden wilt zoeken. :/


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Square schreef:
    Idd, zeg tegen haar dat je het niet leuk vindt. En als ze je niet serieus neemt, moet je misschien doordrammen tot ze het wel gelooft. Dat klinkt hard, maar het is waarschijnlijk de enige manier als je geen andere vrienden wilt zoeken. :/


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Herken ik nogal!
    Wat ik zelf doe is negeren. En af en toe zelf een opmerking maken tegen háár.
    En haar onderwerpen mijden wanneer ze er te veel over doorzaagt en dus gauw een ander onderwerp noemen.

    Maar voor jou is t t beste haar ermee te confronteren met het feit dat je het niet leuk vind.
    Ik heb dat ook gedaan en ze pikte 't niet echt op, t heeft nog nooit doorgedrongen, maar degene waar ik het over heb is niet precies de zelfde persoon als waar jij het over hebt, dus gewoon zeggen;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •