• Ik was met twee vriendinnen in de stad, & daar liep een groepje 'emo's' maar het waren jongens, en stiekem waren ze vet lekkor. :Y)
    Dus, wij gingen nogal opvallend kijken, & toen kwamen ze naar ons toelopen en wij gingen even met ze praten :3.
    & der was 1 jongen bij met de mooiste blauwe ogen & haar. Ik en een vriendin waren vet verliefd. <3

    De volgende dag, liepen we weer in de stad & toen zagen we een van de jongens weer. Dus, wij gingen erheen en zeggen ''Ja, we zagen jou vrolijk met -naam van jongen met mooie ogen en haar-.''
    Dus hij zo ''Ja, dat is m'n ex. (:''

    Mijn vriendin ging stuk van het lachen, en wij stonden daar zo T_T'

    [ bericht aangepast op 25 maart 2011 - 21:36 ]

    maybe he not gay :O he bi ;D tering dat klink vaag.. he bi..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    maybe he not gay :O he bi ;D tering dat klink vaag.. he bi..


    Hij was heel gay :'D Vonden we later wel uit op z'n hyves.

    Damnit.

    Perish schreef:
    (...)

    Hij was heel gay :'D Vonden we later wel uit op z'n hyves.

    Damnit.



    Ach ;D zo kwam er een knappe jongetje [nja hijs 18] bij ons in de klas..
    & op 1 of ander manier ging ik met hem om [nja een vriendin van me kende hem al langer] en toen kwam ik erachter dat hij dus gwn voor de volle 100% gay is -.- fck xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ah, nouja. Er zijn nog genoeg jongens (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Fellatio schreef:
    (...)


    Ach ;D zo kwam er een knappe jongetje [nja hijs 18] bij ons in de klas..
    & op 1 of ander manier ging ik met hem om [nja een vriendin van me kende hem al langer] en toen kwam ik erachter dat hij dus gwn voor de volle 100% gay is -.- fck xd


    Haahaha, dat zijn van die momenten waarop je denkt. ''Whyyy?'' :'D

    Vraag de volgende keer of het nou echt niet beter is om hetero te zijn. (nerd)


    Life's too short to take too seriously

    Perish schreef:
    (...)

    Haahaha, dat zijn van die momenten waarop je denkt. ''Whyyy?'' :'D


    Echt hea xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nog een wereld vol met jongens x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.