• Ik heb nou al bijna twee maanden continue last van een hongerig gevoel in mijn lichaam ... maar als ik eet/eten zie/ruik wordt ik misselijk/ga ik kokhalzen. Heb ook heel vaak last van hoofdpijn of ineens duizeligheid en schiet een keer of 12 per nacht wakker omdat ik dan helemaal eng wordt. Van drinken ga ik overigens ook vaak kokhalzen en nog wat kleine dingetjes. :/
    Voor ik om iets heel lulligs naar de dokter ga ... Iemand enig idee wat het kan zijn/ik er aan kan doen?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sorry, geen idee.
    Maar het klinkt niet heel gezond ;x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, sorry. Ga maar gewoon naar de dokter (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dit is niet iets lulligs hoor, ga gewoon naar de dokter.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Niks is lullig als je er last van hebt. Aangezien wij geen dokters zijn, zou ik als ik jou was gewoon die afspraak maken. Mocht je niks hebben, dan is dat ook mooi om te weten


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nee, gewoon naar de dokter gaan.


    Food.

    Stress?
    Te heftige emoties, daardoor heb ik daar wel een tijdje last van gehad.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Tbh, het klinkt als een eetstoornis. Niks eten en daarom veel honger hebben, maar van eten toch misselijk worden omdat je er een afkeer voor hebt. Nou ja, jij hebt het waarschijnlijk niet aangezien ik uit je post niet op kan maken dat je last hebt van stemmen of zelf hevig op dieet bent.
    Je kunt hier denk ik toch wel het beste mee naar de dokter gaan. Sterkte!


    Numbers.

    Hush schreef:
    Stress?
    Te heftige emoties, daardoor heb ik daar wel een tijdje last van gehad.


    Nee, al een aardige tijd niet meer juist. Daarom begint het echt op te vallen ook voor mezelf dat het aan blijft houden...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Daarmee moet je toch echt even naar de dokter, denk ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb je in het verleden wel stress gehad, en heeft dat invloed gehad op je eetpatroon?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sadistic schreef:
    (...)

    Nee, al een aardige tijd niet meer juist. Daarom begint het echt op te vallen ook voor mezelf dat het aan blijft houden...

    Dan zou ik maar eens naar de dokter gaan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    iloveminke schreef:
    Nee, sorry. Ga maar gewoon naar de dokter (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    3AM schreef:
    Heb je in het verleden wel stress gehad, en heeft dat invloed gehad op je eetpatroon?


    Ja, en nee.
    Dat heeft alleen invloed gehad op mijn slaappatroon en heeft mijn rug (voorgoed) verpest. [Gescheurde monnikskap spier, al 3.5 a 4 jaar lang.]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb ook eens zoiets gehad. Toen ik naar de dokter ben gegaan nadat ik een keer een zware black-out had, kreeg ik antibiotica.
    Ga gewoon even langs bij de huisarts dus. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ja, en nee.
    Dat heeft alleen invloed gehad op mijn slaappatroon en heeft mijn rug (voorgoed) verpest. [Gescheurde monnikskap spier, al 3.5 a 4 jaar lang.]

    Oke. Ik zou iig wel naar de dokter gaan, want je hebt geen normaal eetpatroon. De dokter kan je misschien advies geven over wat je kan doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg