• Ik houd het toch liever bij de snarige gitaren....


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik vind hem echt supergaaf, maar ik speel geen gitaar.


    live the life you love

    Lycaon schreef:
    Okay dat is inderdaad gewoon dood eng. Tuurlijk ziet het er vet uit, maar een gitaar moet snaren hebben.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ieuw, dn is het later echt geen kunst meer om gitaar te kunnen spelen. (goed gitaar spelen dan)


    SLOAN.

    Lycaon schreef:
    Okay dat is inderdaad gewoon dood eng. Tuurlijk ziet het er vet uit, maar een gitaar moet snaren hebben.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Infinitum schreef:
    Wow, die is echt cool! Ik vind 'm net zo leuk als de gewone gitaar. De gewone gitaar heeft wel een beetje ander geluid volgens mij, maar dit klinkt ook gewoon cool.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    H0USE schreef:
    Ieuw, dn is het later echt geen kunst meer om gitaar te kunnen spelen. (goed gitaar spelen dan)


    nou het zal dan ook niet meer moeilijk zijn om hele snele solo's te kunnen spelen, aangezien je dan geen snaren meer hoef aan te drukken, en minder snel fouten maakt.

    En je hoeft eigenlijk dan ook niet meer met plectrums te werken.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    nou het zal dan ook niet meer moeilijk zijn om hele snele solo's te kunnen spelen, aangezien je dan geen snaren meer hoef aan te drukken, en minder snel fouten maakt.

    En je hoeft eigenlijk dan ook niet meer met plectrums te werken.


    Dan is d'r gewoon geen kunst meer aan (cat)


    SLOAN.

    H0USE schreef:
    (...)

    Dan is d'r gewoon geen kunst meer aan (cat)


    Het ziet er naar uit dat je wel degelijk nog moet weten hoe je moet spelen, waar je vingers moeten staan en welke fretten je ingedrukt moet houden. Dus geen kunst aan is zwaar overdreven, maar het is denk ik niet makkelijker of moeilijker dan gewoon gitaar.

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Het ziet er naar uit dat je wel degelijk nog moet weten hoe je moet spelen, waar je vingers moeten staan en welke fretten je ingedrukt moet houden. Dus geen kunst aan is zwaar overdreven, maar het is denk ik niet makkelijker of moeilijker dan gewoon gitaar.


    je moet wel de akkoorden en de noten weten, maar je hebt geen snaren meer wat je moet indrukken, en je hoeft niet meer met een plectrum te spelen etc.

    Ook bestaat dat gitaar voornamelijk uit effecten.

    En er is ook een functie dat je alleen nog maar de knopjes op de hals hoeft aan te raken, dus nog niet eens hoeft te werken met dat touchpad.


    Ligt and Darkness are both very different..

    wow 0.0 dat is wel heel vaag xD wel leuk ^^


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Sorenos schreef:
    (...)

    je moet wel de akkoorden en de noten weten, maar je hebt geen snaren meer wat je moet indrukken, en je hoeft niet meer met een plectrum te spelen etc.

    Ook bestaat dat gitaar voornamelijk uit effecten.

    En er is ook een functie dat je alleen nog maar de knopjes op de hals hoeft aan te raken, dus nog niet eens hoeft te werken met dat touchpad.


    Dan is het net als met de gewone gitaar, als je wil kan je helemaal zonder fretten spelen, maar het geluid is minder divers. Als je betere nummers wil spelen, moet je het touchpad gebruiken. Daarbij kan je het misschien beter zien als een ander instrument in plaats van alternatieve gitaar oid.

    Daarbij zou ik misschien willen stellen dat de snaren een groter houvast geven dan touchpad, en dat touchpad daarom misschien wel moeilijker is. Then again, ik speel geen gitaar, noch dit instrument, dus ik kan verder nie veel zeggen over het verschil.

    lijkt me moeilijk te bespelen ;P


    I solemny swear i am up to no good