• Nja er zit een hele knappe leuke jongen bij mij op school. Ik ken hm niet echt maar gewoon wel is gezien enzoo. Maar de laatste tijd als ik langs liep kreeg ik steeds kriebels in me buik ! En soms kijk hij ook dusjaa. Mja ik zou er wel voor willen gaan,- omdan proberen met hm te krijgen xd- maar hij zit in de 3e en ik in de 1e een paar vriendinnen vinden het raar. hij lijkt jonger alsof hij in de 2e zit ofso en is maar paar centimeters groter. Maar wat vinden jullie zal ik er voor gaan en het proberen of niet ? En ALS ik het probeer wat moet ik Dan doen ?

    Xx<33.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nike; "Just do it."


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nou 2 jaar middelbare school verschil vind ik best te doen. Maar als je hem helemaal niet kent, hoe wil je dan met hem in contact komen? Sorry, maar daar weet ik ook niks voor te verzinnen. ;3


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    Nou 2 jaar middelbare school verschil vind ik best te doen. Maar als je hem helemaal niet kent, hoe wil je dan met hem in contact komen? Sorry, maar daar weet ik ook niks voor te verzinnen. ;3
    Msn Hyves i dont know. Ik weet z'n naam en kluisnummer haha.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Gewoon proberen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Msn Hyves i dont know. Ik weet z'n naam en kluisnummer haha.



    Haha dan kan je áltijd nog een lief briefje in z'n kluisje stoppen. ;3 Tsja.. heb je toevallig geen vrienden die hem weer kennen ofzo?


    It's time to be happy again.

    Qlimax schreef:
    Gewoon proberen.
    ja maar hoe ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Indian schreef:
    (...)


    Haha dan kan je áltijd nog een lief briefje in z'n kluisje stoppen. ;3 Tsja.. heb je toevallig geen vrienden die hem weer kennen ofzo?
    en wat ga ik dan op dat briefje zetten ?;$ en ik ken wel een paar mensen die hm kennen maar dat zijn verre vrienden of die shit xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zo heb ik het ook gedaan, met een jongen die nu een goeie vriend is, gewoon toevoegen op Hyves ofzo, praten via hyveschat, en dan in reallife ;D.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Zo heb ik het ook gedaan, met een jongen die nu een goeie vriend is, gewoon toevoegen op Hyves ofzo, praten via hyveschat, en dan in reallife ;D.
    Oke maar hoe vind ik hm op Hyves? En was het bij jou ook leeftijd verschil.?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Oke maar hoe vind ik hm op Hyves? En was het bij jou ook leeftijd verschil.?

    Ik vind leeftijdsverschil een groot woord, zoveel scheelt het niet.
    Maar je wist toch z'n naam? Dan kun je hem gewoon opzoeken op hyves.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    eh,, misschien gewoon op afstappen, wat praten, kijken of het wederzijds is? 8)


    Alleen maar tranen van geluk

    ik had ook een keer een jongen toegevoegd op hyves die ik niet goed kende maar ik vond hem heel erg leuk

    toen vond hij mij een stalker en haatte me -_-''


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Loveletters schreef:
    ik had ook een keer een jongen toegevoegd op hyves die ik niet goed kende maar ik vond hem heel erg leuk

    toen vond hij mij een stalker en haatte me -_-''
    ahww ;(


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Horan schreef:
    (...)
    Ik vind leeftijdsverschil een groot woord, zoveel scheelt het niet.
    Maar je wist toch z'n naam? Dan kun je hem gewoon opzoeken op hyves.
    Alleen zn voornaam, maar hij zit bij mn vriendin op de afdeling (dus kluisje in de buurt )


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Alleen zn voornaam, maar hij zit bij mn vriendin op de afdeling (dus kluisje in de buurt )

    Hmm.. Je kende toch ook -verre- vrienden die hem kennen?
    Kijk anders bij hun vrienden op hyves en voeg hem zo toe.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.