Oke, hij is waarschijnlijk al oud, maar deze clip vond ik, van M.I.A, en ik vond 'm best erg.
Hij is van youtube ge'banned', dus geen directe video, maar een link:
Klik
-
24 maart 2011 - 19:4824 maart 2011 - 20:02
Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.
No growth of the heart is ever a waste
24 maart 2011 - 20:03TheBoss schreef:
Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.Opgeven is geen optie.
24 maart 2011 - 20:05TheBoss schreef:
Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.If you had never come out of the blue, I would've stay
24 maart 2011 - 20:06TheBoss schreef:
Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.
'' The video was trying to point out one of the evils of society. I see quite a bit of parallels with this video and to how the Jewish people were treated during the Holocaust, as well as other acts of genocide that has been/is happening around the world today. Racism, prejudice and etc are a dark mark on the history of humanity. ''
Dat was iemand's reactie op de clip, maar ik vind 'm ook niet normaal.24 maart 2011 - 20:07TheBoss schreef:
Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.
24 maart 2011 - 20:0924 maart 2011 - 20:14O my god O_O
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
24 maart 2011 - 20:19YouAMD schreef:
Only in America...
Inderdaad. Maar een blote tiet op tv, ho maar.
Stelletje achterlijke hypocrieten.No growth of the heart is ever a waste
24 maart 2011 - 20:20Waar slaat dit in vredesnaam op?
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
24 maart 2011 - 20:20TheBoss schreef:
Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
24 maart 2011 - 20:24Als ze fuck zeggen in een liedje, wordt het meteen weggebliept, maar zulke dingen mogen dan weer wel.
Has no one told you she's not breathing?
24 maart 2011 - 20:24