• Oke, hij is waarschijnlijk al oud, maar deze clip vond ik, van M.I.A, en ik vond 'm best erg.

    Hij is van youtube ge'banned', dus geen directe video, maar een link:

    Klik

    Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.


    Opgeven is geen optie.

    TheBoss schreef:
    Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    TheBoss schreef:
    Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.


    '' The video was trying to point out one of the evils of society. I see quite a bit of parallels with this video and to how the Jewish people were treated during the Holocaust, as well as other acts of genocide that has been/is happening around the world today. Racism, prejudice and etc are a dark mark on the history of humanity. ''

    Dat was iemand's reactie op de clip, maar ik vind 'm ook niet normaal.

    TheBoss schreef:
    Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Only in America...

    O my god O_O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    YouAMD schreef:
    Only in America...

    Inderdaad. Maar een blote tiet op tv, ho maar.
    Stelletje achterlijke hypocrieten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Waar slaat dit in vredesnaam op?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    TheBoss schreef:
    Die clip gaat gewoon helemaal nergens over, behalve mensen bruut afslachten. Als je zo in de publiciteit wil, fine, maar mijn respect krijg je niet. Ik kan echt veel hebben, maar hier zie ik gewoon de grap niet van in.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als ze fuck zeggen in een liedje, wordt het meteen weggebliept, maar zulke dingen mogen dan weer wel.


    Has no one told you she's not breathing?

    Djeez, ik wordt hier gewoon boos om. Achterlijk.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind