• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Tango - Kim - WAG van Fernando Torres.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Stekelenburg - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.
    xNavasaholic - Larissa - WAG van Jesús Navas.

    - Clair © Stekelenburg maakt 50,
    username verandering doorgeven aub.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 20:56 ]


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Ronaldo is wel beetje badass, indeed. HAHA. Ik ga even een topicje maken. Dan kunnen er rollen ingevuld worden. Ladies, niet treuren als je man er niet inkomt, het word geen orgie. As usual. _O_


    Nicklas is MIJN. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Ja omdat het vreselijk irritant is als mensen je fotos gebruiken zonder te zeggen van wie ze werkelijk zijn^^


    Of hij nou via daar of een andere site gehaald wordt, het komt op hetzelfde neer..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Gracious schreef:
    (...)
    Ronaldo is wel beetje badass, indeed. HAHA. Ik ga even een topicje maken. Dan kunnen er rollen ingevuld worden. Ladies, niet treuren als je man er niet inkomt, het word geen orgie. As usual. _O_

    wie komen er dan in voor? HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Francesc schreef:
    (...)

    Wie zegt dat het van jouw tumblr komt dan? We mogen toch zelf wel plaatsjes zoeken op tumblr of niet.

    Ze zijn niet van mij en ja dat mag, maar als er een watermerk opstaat copy/paste je dat gewoon niet, die mensen doen moeite om iets moois te maken en jij 'steelt' ze dan gwn.

    +Je kent Jack toch, waarom vind je hem niet zo goed :)


    The soul needs autumn.

    Olaya schreef:
    (...)
    wie komen er dan in voor? HAHA

    Sergio, Ronaldo, Bojan, Lionel. Maar ik ben 7 meidenrollen nodig, dus jullie zijn allemaal welkom om een rolletje in te vullen. Eerst even jouwe invullen en dan maak ik een topic.


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Sergio, Ronaldo, Bojan, Lionel. Maar ik ben 7 meidenrollen nodig, dus jullie zijn allemaal welkom om een rolletje in te vullen. Eerst even jouwe invullen en dan maak ik een topic.

    Ik eis Lio wel hoor. :9~


    Hope goes lost but never dies.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Ze zijn niet van mij en ja dat mag, maar als er een watermerk opstaat copy/paste je dat gewoon niet, die mensen doen moeite om iets moois te maken en jij 'steelt' ze dan gwn.

    +Je kent Jack toch, waarom vind je hem niet zo goed :)

    Als je ze zelf maakt vind ik dat ook diefstal, maar ik irriteer me mateloos aan de mensen die hun tumblr in het midden van het plaatje zetten terwijl het gewoon een normale foto is. Sorry maar die foto is geen eigendom van die gene. (cat)


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Sergio, Ronaldo, Bojan, Lionel. Maar ik ben 7 meidenrollen nodig, dus jullie zijn allemaal welkom om een rolletje in te vullen. Eerst even jouwe invullen en dan maak ik een topic.

    Mag ik Badass? Hehehe, eens iets anders :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaida schreef:
    (...)
    Ik eis Lio wel hoor. :9~

    Ik was niet van plan er een total love story van te maken maar je weet maar nooit wat er kan gebeuren. 8D


    Everything is worse without music.

    lindsbeest schreef:
    Ik weet niet ofdat jullie het weten, maar veel van die foto's/gifs komen van tumblr, :$


    Jack Wilshere supporters hier ?


    Ja (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gracious schreef:
    (...)
    Ik was niet van plan er een total love story van te maken maar je weet maar nooit wat er kan gebeuren. 8D

    Is goed, ik ga 'm wel lezen en je zegt maar als ik een rol in moet vullen ofzo ;D


    Hope goes lost but never dies.

    Gracious schreef:
    (...)
    Als je ze zelf maakt vind ik dat ook diefstal, maar ik irriteer me mateloos aan de mensen die hun tumblr in het midden van het plaatje zetten terwijl het gewoon een normale foto is. Sorry maar die foto is geen eigendom van die gene. (cat)

    Dat irriteert mij ook, maar soms is de foto wel totaal anders dan het orgineel en als er daarvoor geen watermerk opstaat zijn mensen vrij om de foto te nemen omdat het geen eigendom van iemand is (krul)


    The soul needs autumn.

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Dat irriteert mij ook, maar soms is de foto wel totaal anders dan het orgineel en als er daarvoor geen watermerk opstaat zijn mensen vrij om de foto te nemen omdat het geen eigendom van iemand is (krul)

    Ja, dat vind ik ook, dat mensen lopen te pronken met andermans dingen. Maar ach, sommige mensen weten niet beter.


    Everything is worse without music.

    Is Elena er?


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    Is Elena er?

    Aber Naturlich, 24/7 HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John