• Omdat ik maar een paar kleine stukjes van Saw heb gezien wou ik alle delen gaan kijken.
    Ik heb gisteren alle films gedownload en ik heb zojuist Saw I afgekeken.
    Volgens mij word het steeds bloederiger of niet soms?
    Ik vond het eigenlijk wel grappig om te zien wat er allemaal met hun gebeurde.
    Klinkt best wel gemeen van mij hé. x'D


    In ieder geval, wie heeft alle delen al gezien?
    Is het leuk? of is het erg eentonig?

    Stekelenburg schreef:
    Ik heb ze nog steeds niet durven kijken -__- *fail*


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ík heb alleen deel 4 gezien. Nouja, ik heb de helft van de tijd niet gekeken xd
    oké, dus die ene hele knappe jongen zat naast me en ik kroop ook een beetje tegen hem aan(A)

    Ik heb zo'n vriendin en die maakt van alle horrorfilms lachfilms. Echt heel vaag. Gebeurd er net iets vreselijks goors maakt ze weer zo'n opmerking waardoor het grappig is xd

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 7:36 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Mm, ik heb 1,2 en 3 gezien. En ze zijn niet eentonig, er zit ook een beetje een verhaallijn in.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik heb ze allemaal gezien, en het is zowat allemaal hetzelfde, en ik vond het totaal niet eng.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ikke heb ze allemaal gezien... sommige delen zijn slechter dan anderen..


    We'd be forever young, think of it!

    Als je één hebt gezien, dan heb je ze allemaal gezien.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm, na deel 1 en 2 heb je het eigenlijk wel gezien. Het is voor de rest erg eentonig, heb ze ook allemaal gezien.


    Numbers.

    Goblin schreef:
    Als je één hebt gezien, dan heb je ze allemaal gezien.


    Lawl en dan had ik jouw reactie nog niet eens gelezen, ben het hier wel mee eens.


    Numbers.

    SAW ftw _O_ Nouja okee, mijn opleiding heet ook saw maar de films ken ik niet haha :'D


    -

    Ik vond 2 en 4 de beste van de vier die ik heb gezien :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Perish schreef:
    Ik vind het leuk ;D
    1tje vond ik wel sneu, dat zo'n gast geen kans kreeg, maar dat was niet de echte 'Jigsaw' in deel 6 ofzo.


    Vond ik ook.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind de SAW films écht geweldig! Heb ze alleen nog niet allemaal gezien. Heb 1t/m6 hier thuis liggen, ik ga ze binnenkort maar eens achter elkaar kijken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar ik vind die martelingen leuk om te zien haha -sadist-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar ik vind die martelingen leuk om te zien haha -sadist-

    hahaha x'D
    Ik vind het ook leuk om te zien hoe ze worden vermoord. :'D

    SuperJunior schreef:
    was trouwens in deel 3 wel vet gemeen xD
    Was zown vrouw en die had zown rare klem aan de borstkas vast ofso, en dan moest ze met haar hand in een soort van zuur dat door de vel heen bijte om een sleutel te pakken, en toen had ze die sleutel en probeerde ze zich los te maken en toen ging die klem toch af en word ze uit elkar gescheurd xD
    Dat was wel fucked haha xD

    dan baal je :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.