• Ik heb echt serieus de hekel aan een stel leraren op school.
    Wiskunde, ik had daar een 5,5 (net voldoende maar ik stond een 4 gemiddeld) omdat ik de lijnen niet met liniaal getrokken had. Daar kan ik nog mee leven. Maar een meisje in de klas, die altijd netjes op let had het ook niet met liniaal gedaan en daar bij werd wel alles goed gerekend. En je moet niet zeggen dat ik niet goed mijn best doe, want ik sta elke les aan zijn bureau omdat ik er niks van snap dus inzet toon ik wel. Ik praat alleen best veel.

    Bij tekenen.
    Ik moest daar komen om een proefwerk in te halen en strafwerk in te leveren. Dus ik naar dat lokaal toe, is ze er niet. Ik wachten, en wachten, en wachten. Komt ze niet opdagen. Moet ik nog haasten om mijn bus te halen. En ik wed dat ik vrijdag gezeik krijg dat ik woensdag mijn strafwerk niet heb ingeleverd. -.-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat laatste komt bij ons ook vaak voor, je kan van die laatste een groot excuus van je docent afdwingen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als er bij ons iets is foutgerekend en bij de ander goedgerekend, dan krijgt degene bij wie het is foutgerekend punten erbij (nerd)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ach, maak je geen zorgen. Ga naar de afdelingsleider en vertel je verhaal.
    Dude, ik ben hetzelfde als jou met wiskunde, en geloof me, mijn leraar is ook zo. Haleluja!


    We accept the love we think we deserve.

    Oké, dat is echt gewoon oneerlijk. Ik zou het tegen je leraar zeggen en als hij er niets aan veranderd dan zou ik naar mijn afdelingsleider gaan. Ik ga geen goed cijfer mislopen omdat die leraar mij toevallig niet mag ._.


    To live would be an awfully big adventure

    Je kon je strafwerk toch in haar postvak doen?
    Of hebben jullie die geen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.