• Landelijke Leerlingen Staking

Oproep aan alle leerlingen en leraren, Op maandag 4 april 2011 is er weer een Landelijke Leerlingen Staking georganiseert tegen de lesurennorm en de inkorting van de zomervakantie. Hierbij worden niet alleen de leerlingen maar ook de leraren opgeroepen om te gaan staken!! Het plan is dat geen één leerling in nederland naar school gaat, stuur dit bericht naar iedereen door!!

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik weet er neit zo veel vanaf alleen dat het versrpeid meot worden. Ik doe wel mee. Mijn zussen ahdden 9 weken zomervakantie en wij neit.]
    We hebben wel veel lesuitva'l
    Een groepje van klas gaat staken maar ik gameeten

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Genius schreef:
    Ik heb toch stage dus ik doe mee :'D

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

Iedereen in mijn jaar & lager doet d'raan mee.

I hope heaven needs you more than I do now.

Ik las net, dat het nu 1000 uur zijn? Wat zeuren jullie dan? Ik moest 1040 uur per jaar volgen, en dat werd streng nageleeft. Ook heb ik altijd maar 6 weken zomervakantie gehad. Momenteel heb ik alleen zomervakantie en één weekje kerstvakantie. Ik vind dat er veel drukte om niets gemaakt wordt. Er zal toch niks veranderen en over een maand is iedereen het weer vergeten en hebben ze er vrede mee. En er is toch geen kans dat alle leerlingen en leraren gaan staken.

[ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 17:08 ]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Get your ass back to school, wat heb je te klagen? Ik moest, net als Courtesan, ook gewoon 1040 uren. En wees blij dat je zo'n zomervakantie nog hebt, ik heb 6 weken zomervakantie + 2 weken kerstvakantie en verder niks. Jullie hebben nog herfstvakantie, voorjaarsvakantie en meivakantie, daar kan best wel wat vanaf. Dus klaag niet en ga gewoon naar school, hoe vervelend je het ook vindt. Er wordt nou eenmaal wat van je verwacht in NL, namelijk dat je een degelijke opleiding volgt, en dat kan niet als je te weinig uren les krijgt.

ik ga meedoen ! (:
    maar het is veranderd, het is nu van 4 april tot 8 april (?)
    tenminste dat ging rond via ping..
    nouja ik doe niet mee als echt niemand gaat. ;$

Life is a beautiful struggle

Courtesan schreef:
    Ik las net, dat het nu 1000 uur zijn? Wat zeuren jullie dan? Ik moest 1040 uur per jaar volgen, en dat werd streng nageleeft. Ook heb ik altijd maar 6 weken vakantie gehad. Ik vind dat er veel drukte om niets gemaakt wordt. Er zal toch niks veranderen en over een maand is iedereen het weer vergeten en hebben ze er vrede mee. En er is toch geen kans dat alle leerlingen en leraren gaan staken.

ik heb al 3 leraren overtuigt. die het niet eens waren met de verkorting van de zomervakantie.

Life is a beautiful struggle

Zacksass schreef:
    Hmm, hmm. Ik vind het prima zo eerlijk gezegd. Ik heb dit jaar door omstandigheden amper school gehad. ^^

#WWED - What Would Emma Do?

Tragically schreef:
    Ik ben benieuwd wie dit gaan doen. Bij mij op school gaat dit ook al de ronde en ik weet nu al dat ik niet mee ga doen.

Alleen maar tranen van geluk

IK wil wel mee doen, alleen bij mij op school is dat volgens mij nog niet bekend

"Ignite, my love. Ignite."

Tja, ik ga niet zo maar spijbelen hiervoor, want dan krijg ik problemen. Maar volgens mij waren er een paar leraren bij ons op school die wel mee wilden doen.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Onze school doet ook mee, en ik ook (cat)

Ik ga niet mee doen, want het enige wat ik daar van overhoud is nablijven.

[ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 7:46 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

shadowsalyer schreef:
    Get your ass back to school, wat heb je te klagen? Ik moest, net als Courtesan, ook gewoon 1040 uren. En wees blij dat je zo'n zomervakantie nog hebt, ik heb 6 weken zomervakantie + 2 weken kerstvakantie en verder niks. Jullie hebben nog herfstvakantie, voorjaarsvakantie en meivakantie, daar kan best wel wat vanaf. Dus klaag niet en ga gewoon naar school, hoe vervelend je het ook vindt. Er wordt nou eenmaal wat van je verwacht in NL, namelijk dat je een degelijke opleiding volgt, en dat kan niet als je te weinig uren les krijgt.

Opzich ben ik het met je eens. Er is alleen 1 probleem, je krijgt tegenwoordig geen degelijke opleiding meer in NL. Leraren kunnen het vaak geen fuck schelen of je wel of niet iets doet. Zij krijgen toch wel betaalt.

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

@Lyaon
    Ik ben het er mee eens
    Het niveau van de leraren bij ons is heel laag
    Ik zit nu op huiswerkbegleiding omdat ik er niks van snap
    Leggen die het 1 keer uit en ik denk Simpel
    Wij kijken zo ongeveer 3 uur in de week film
    Ik heb niks tegen meer les inprincipe