• Oké, het klinkt best raar, maar soms zou ik echt willen weten hoe die grote fans van Justin Bieber zouden reageren als hij dood zou gaan.

    P.S. Het is niet dat ik het wíl, maar soms denk ik van: "Hoe gaan zij reageren? o.O"


    We accept the love we think we deserve.

    zo'n beetje zoals toen take that uit elkaar ging , maar dan 100 keer erger :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    dan had je maandag een jb fan moeten filmen die CSI aan het kijken was :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Seel schreef:
    zo'n beetje zoals toen take that uit elkaar ging , maar dan 100 keer erger :Y)

    Misschien zelfs iets meer, waarschijnlijk wordt dat een massahysterie en wereldnieuws waar ze 2 jaar later nog over praten.

    Flawless schreef:
    (...)
    Misschien zelfs iets meer, waarschijnlijk wordt dat een massahysterie en wereldnieuws waar ze 2 jaar later nog over praten.

    Weetje, het kan zelfs nóg erger, denk ik.
    Er hebben al meisjes zelfmoord gepleegd omdat ie met Selena heeft.. dus dood gaan? eh..

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 20:52 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Dan komt er een hele grote zelfmoord golf x)

    -Waar ik btw niet aan mee ga doen-

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 20:53 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sawtooth schreef:
    (...)
    Weetje, het kan zelfs nóg erger, denk ik.
    Er hebben al meisjes zelfmoord gepleegd omdat ie met Selena heeft.. dus dood gaan? eh..
    wtf , da's gestoord!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Sawtooth schreef:
    (...)
    Weetje, het kan zelfs nóg erger, denk ik.
    Er hebben al meisjes zelfmoord gepleegd omdat ie met Selena heeft.. dus dood gaan? eh..


    Jup, als we het zo gaan bekijken.
    Zijn we meteen van de overbevolking van de wereld af.
    Maar dat is lullig. Want ik denk dat er een hoop wordt gehuild maar ook dat er heel lang over zal worden gepraat. Net zo als bij MJJ.


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik zou gaan gillen
    Eidelijk hij is dood JIPPIEEEEEE
    ikw as al zo blij toen hij dood werd geschoten in ncis (was toch in ncis) maar ik denk dat de bieber fans gaan flippen en het nog berger wordt als bij micheal jackson ookal klan die 100× beter zingen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het zelfde als bij de dood van Kurt Cobain.
    Ja, het deed me pijn om Bieber met deze genius te vergelijken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    taraluis schreef:
    Ik zou gaan gillen
    Eidelijk hij is dood JIPPIEEEEEE
    ikw as al zo blij toen hij dood werd geschoten in ncis (was toch in ncis) maar ik denk dat de bieber fans gaan flippen en het nog berger wordt als bij micheal jackson ookal klan die 100× beter zingen

    hahah, ik zat ook zo'n beetje een vreugdedansje te doen toen hij dood ging in CSI ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    en dat allemaal voor 1 onnozel manneke met een paars petje.
    ( niet beledigend bedoeld ofzo , maar ik bedoel , hij is 1 persoon van de andere 7 miljard :'D)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Flashforward. Misschien word dat wel de reden dat de wereld vergaat op 211212.

    Tjsa ik schoot in de lach dat hij werd dood geschoten in CSI.. En seel heeft gelijk :)


    What is youre favo scary movie?

    Vraag het ze ?


    -

    ...
    Zelfmoord.


    Olive