• Hej,
    Ik en een vriendin (ELFishy) heben dus besloten om voor mijn twee liedjes da ik momenteel al heb een video clip te maken, maar de vraag is, hoe zien jullie de video clip van mijn liedjes en wat is de verhaallijn? Waarschijnlijk worden de versies van de liedjes dan ook geupdate :P

    liedje 1
    Verhaal: Het gaat eigenlijk over een meisje dat het beu is dat ze de ware maar niet vind en ze vraagt zich af waarom sprookjes niet bestaan en waarom ze nog nooit de ware is tegen gekomen uiteindelijk denkt ze dat ze misschien het verkeerd verstaat of het verkeerd ziet.

    liedje 2
    Het gaat over een meisje dat ziet dat haar vriendje haar bedriegt en uit haar gevoelens.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 21:38 ]

    vezz schreef:
    (...)
    Ik zal er ook mee doorgaan en niemand kan me stoppen ik zing vast nog heel veel en neem ze nog eens op als ik zanglessen gevolgt heb ik zal alle tonen mss niet halen maar zoals ik al zeg vervormd mijn speelgoed micro toch behoorlijk maar ja. Commentaar kan me niet schelen het enige wat ik niet pik is mensen die gaan zeggen dat ik geen verstand heb van muziek en nu wil ik dus graag ideeën voor mijn video clips

    Commentaar zou je juist wél moeten schelen; het was ook opbouwend bedoeld. Tot je te veel excuses ging bedenken, want dat van die speelgoedmicrofoon kan gewoon niet. Het kan niet dat een microfoon je stem zo vals laat klinken als je wel mooi zingt, want als je mooi zingt dan klink je ook qua tonen niet eens zo, en een microfoon kan geen tonen bedenken. Althans dat hoop ik, anders leidt hij een eigen leven en dat zou niet chill zijn.
    Qua ideeën voor de clip: Als je de songtekst hier neerzet, kunnen mensen misschien beter een verhaallijn bedenken (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Commentaar zou je juist wél moeten schelen; het was ook opbouwend bedoeld. Tot je te veel excuses ging bedenken, want dat van die speelgoedmicrofoon kan gewoon niet. Het kan niet dat een microfoon je stem zo vals laat klinken als je wel mooi zingt, want als je mooi zingt dan klink je ook qua tonen niet eens zo, en een microfoon kan geen tonen bedenken. Althans dat hoop ik, anders leidt hij een eigen leven en dat zou niet chill zijn.
    Qua ideeën voor de clip: Als je de songtekst hier neerzet, kunnen mensen misschien beter een verhaallijn bedenken (:


    houd even rekening mee dat zoveel factoren mee kunnen tellen he! Bijv. omgevingsgeluid, wat voor programma, wat voor microfoon, etc. etc. Ik heb er heel wat ervaring mee, en ik weet dat wanneer je een slecht programma hebt, je hele muziek verpest kan worden. En een microfoon verandert je stem!

    Ik heb met mijn laptop micro heb ik een gigantische bromstem, terwijl via mijn echte microfoon een wat lichtere stem heb. etc. etc.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    houd even rekening mee dat zoveel factoren mee kunnen tellen he! Bijv. omgevingsgeluid, wat voor programma, wat voor microfoon, etc. etc. Ik heb er heel wat ervaring mee, en ik weet dat wanneer je een slecht programma hebt, je hele muziek verpest kan worden. En een microfoon verandert je stem!

    Ik heb met mijn laptop micro heb ik een gigantische bromstem, terwijl via mijn echte microfoon een wat lichtere stem heb. etc. etc.

    Dank je Sorenos. Sorenos weet tenminste met wat voor apparatuur enz ik opneem ik ben echt een amateur, mijn ouders doen niet eens de moeite om in me te investeren om eeen micro of iets te kopen enz ik ga proberen mijn liedje eens op te nemen met de camera en ook nog wat covers maar ik film mezelf niet graag, dus ja xD euhm songtekst neer zetten ja ik zal het verhaal wat schetsen en euhm ja wat kan ik nog zeggen ik aanvaard de commentaaar wel en weet dat eht opbouwend bdoelt is maar ik ga er niet zitten over te piekeren

    Sorenos schreef:
    (...)

    houd even rekening mee dat zoveel factoren mee kunnen tellen he! Bijv. omgevingsgeluid, wat voor programma, wat voor microfoon, etc. etc. Ik heb er heel wat ervaring mee, en ik weet dat wanneer je een slecht programma hebt, je hele muziek verpest kan worden. En een microfoon verandert je stem!

    Ik heb met mijn laptop micro heb ik een gigantische bromstem, terwijl via mijn echte microfoon een wat lichtere stem heb. etc. etc.

    Heb je geluisterd naar de liedjes?
    Een stem in een bromstem veranderen - ja, dat kan. Maar een stem écht vals laten klinken, dat kan gewoon niet. Ik ben zelf ook met muziek bezig dus ik weet dat apparatuur je stem op bepaalde manieren kan vervormen, maar een microfoon kan gewoon níet valse noten in je stem verwerken, keer op keer, en hij kan ook niet al de kracht uit je stem halen. Het neemt op, het vervormt niet.
    This is becoming so annoying.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 21:41 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Heb je geluisterd naar de liedjes?
    Een stem in een bromstem veranderen - ja, dat kan. Maar een stem écht vals laten klinken, dat kan gewoon niet. Ik ben zelf ook met muziek bezig dus ik weet dat apparatuur je stem op bepaalde manieren kan vervormen, maar een microfoon kan gewoon níet valse noten in je stem verwerken, keer op keer, en hij kan ook niet al de kracht uit je stem halen. Het neemt op, het vervormt niet.
    This is becoming so annoying.


    Gisteren nog niet, vandaag wel. Als ik idd naar JB's lied luister hoor ik afentoe dingen die niet echt soepel gaan.

    Comment: my prince charming: ik vind dit zowiezo een goed melodie in het begin hebben. En ook verder in het lied (stem). Het is een apart stem vind ik zelf. IK HAAAAAAT ALLEEN DAT INSTRUMENTALE TUSSENRIFJE!!!! x) En ook veels te hard xD Het is opzich wel een goed melodie maar te HARD en een totaal verkeerd isntrument.

    Comment: You: Het is duidelijk een ander stemgebruik dan in: My prince charming. Wat hoger. En volgens mij gaat dat wel goed hoor. Maar om dat helemaal goed te kunnen beoordelen hoor ik je stem zacht. Ik weet hoe je dit kan oplossen hoor met de muziekprogramma. De melodielijn zelf instrumentaal vind ik beter dan in my prince charming. Maar qua terugkomend ritme+ melodie, dus een soort neurier melodie, of hoe je dat noemt vind ik My prince charming het beste :) Btw, eind is wel erg afgebroken, of niet? xD kan je het beste laten outfaden.

    Ik snap dat sommige mensen het niet mooi kunnen vinden, maar zoals jullie het wilde doen laten geloven is dat de ruiten er meteen van barsten + onherstelbare doofheid? Als je reacties wilt geven, doe het dan ook op de goede manier.

    En ik denk dat er met zangles wel veel verbeterd kan worden, want daar leer je juist ook goed om te gaan met ademhaling. Ook wel circulatie ;)

    En als je zo goed naar anderen kan wijzen, upload dan zelf iets, en laat ons dan maar beoordelen ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Gisteren nog niet, vandaag wel. Als ik idd naar JB's lied luister hoor ik afentoe dingen die niet echt soepel gaan.

    Comment: my prince charming: ik vind dit zowiezo een goed melodie in het begin hebben. En ook verder in het lied (stem). Het is een apart stem vind ik zelf. IK HAAAAAAT ALLEEN DAT INSTRUMENTALE TUSSENRIFJE!!!! x) En ook veels te hard xD Het is opzich wel een goed melodie maar te HARD en een totaal verkeerd isntrument.

    Comment: You: Het is duidelijk een ander stemgebruik dan in: My prince charming. Wat hoger. En volgens mij gaat dat wel goed hoor. Maar om dat helemaal goed te kunnen beoordelen hoor ik je stem zacht. Ik weet hoe je dit kan oplossen hoor met de muziekprogramma. De melodielijn zelf instrumentaal vind ik beter dan in my prince charming. Maar qua terugkomend ritme+ melodie, dus een soort neurier melodie, of hoe je dat noemt vind ik My prince charming het beste :) Btw, eind is wel erg afgebroken, of niet? xD kan je het beste laten outfaden.

    Ik snap dat sommige mensen het niet mooi kunnen vinden, maar zoals jullie het wilde doen laten geloven is dat de ruiten er meteen van barsten + onherstelbare doofheid? Als je reacties wilt geven, doe het dan ook op de goede manier.

    En ik denk dat er met zangles wel veel verbeterd kan worden, want daar leer je juist ook goed om te gaan met ademhaling. Ook wel circulatie ;)

    En als je zo goed naar anderen kan wijzen, upload dan zelf iets, en laat ons dan maar beoordelen ;)

    Dank je Sorenos het breken van de melodie is expres gedaan bij my prince charming omdat het anders te zagerig ging over komen
    Maar ik ben blij dat je zo achter me staat, ik heb nog nooit echt zangles gehad en zing gewoon uit mijn eigen en dat wil ik verbeteren :)

    Sorenos schreef:
    (...)
    En als je zo goed naar anderen kan wijzen, upload dan zelf iets, en laat ons dan maar beoordelen ;)

    Ho, wacht even, ik heb nooit gezegd dat ik wél kan zingen. Maar zij wel, dus zij kan de reacties verwachten.
    Echt jonge. 'Nou, doe het zelf dan als je het zo goed weet'. Ja, dat zei ik ook ja. Toen ik 8 was.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind gewoon dat je niet kunt zingen. En ik vindt het een beetje belachelijk dat je vol gaat houden dat je wél kan zingen als mensen nog zeggen hoe erg het is. Zingen zit niet in je, daar heb je het uiterlijk ook niet voor. Sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik vind gewoon dat je niet kunt zingen. En ik vindt het een beetje belachelijk dat je vol gaat houden dat je wél kan zingen als mensen nog zeggen hoe erg het is. Zingen zit niet in je, daar heb je het uiterlijk ook niet voor. Sorry.


    HO EVEN,

    wil jij beweren dat je er dan wel het uiterlijk voor hebt? We gaan niet met iemands uiterlijk rondsmijten. Kijk anders maar bijv. naar die ene die in Engeland heeft gewonnen. Ik kan even niet op haar naam komen, maar ze is nu wereldberoemd terwijl ze eerst uitgelachen werd en uitgehoond. MAAR NIET MET IEMANDS UITERLIJK RONDSMIJTEN, anders heb je echt ruzie met mij -_-"

    En als je haar echt zo erg vindt zingen, laat haar dan, dan moet ze het toch zelf weten?

    sorry voor mijn wat bozige reactie, maar als je het echt zo erg vindt, laat haar dan haar eigen fouten maken dan, en stop dan rond te zeiken, want dit is gewoon echt zeiken!!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    HO EVEN,

    wil jij beweren dat je er dan wel het uiterlijk voor hebt? We gaan niet met iemands uiterlijk rondsmijten. Kijk anders maar bijv. naar die ene die in Engeland heeft gewonnen. Ik kan even niet op haar naam komen, maar ze is nu wereldberoemd terwijl ze eerst uitgelachen werd en uitgehoond. MAAR NIET MET IEMANDS UITERLIJK RONDSMIJTEN, anders heb je echt ruzie met mij -_-"

    En als je haar echt zo erg vindt zingen, laat haar dan, dan moet ze het toch zelf weten?

    sorry voor mijn wat bozige reactie, maar als je het echt zo erg vindt, laat haar dan haar eigen fouten maken dan, en stop dan rond te zeiken, want dit is gewoon echt zeiken!!

    Nouja hoewel het best kut is, heeft ze op zich wel gelijk
    Tegenwoordig kom je echt nergens meer als zangeres als je geen strak lichaam hebt, en het liefst ook nog 2 meloenen en een blonde kop. En als je dat niet hebt, moet je gewoon heel makkelijk te photoshoppen zijn. Oneerlijk? Misschien. Maar wel de waarheid. En als je wilt doorbreken als een 'The beauty of the beast' zanger/zangeres, dan moet je óf luguber zijn zoals GaGa, óf een ontiegelijk goede stem hebben.
    Je bedoelt trouwens Susan Boyle, denk ik?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Nouja hoewel het best kut is, heeft ze op zich wel gelijk
    Tegenwoordig kom je echt nergens meer als zangeres als je geen strak lichaam hebt, en het liefst ook nog 2 meloenen en een blonde kop. En als je dat niet hebt, moet je gewoon heel makkelijk te photoshoppen zijn. Oneerlijk? Misschien. Maar wel de waarheid. En als je wilt doorbreken als een 'The beauty of the beast' zanger/zangeres, dan moet je óf luguber zijn zoals GaGa, óf een ontiegelijk goede stem hebben.
    Je bedoelt trouwens Susan Boyle, denk ik?


    ja die ja,

    ja daar geef ik je helemaal gelijk in hoor :) . En dat is inderdaad dom haha. Maar ik bedoelde het vooral richting degene die ik Quoted. Want zij wil zelf ook heel graag in de muziekwereld etc. En zij voldoet ook niet aan die eisen. Dus ik vond het eerlijk gezegd (sorry) erg egoïg van haar.


    Ligt and Darkness are both very different..

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik vind gewoon dat je niet kunt zingen. En ik vindt het een beetje belachelijk dat je vol gaat houden dat je wél kan zingen als mensen nog zeggen hoe erg het is. Zingen zit niet in je, daar heb je het uiterlijk ook niet voor. Sorry.

    Excuseer? Het Uiterlijk? Mensen moeten je leren nemen voor wie je bent en niet voor wat je bent! En wat ga je zeggen dat ik lelijk ben? Wel ik voel me niet zo! Iedereen is mooi op zijn eigen manier en mensen die zo een dingen zeggen als hierboven zijn meestal jaloers en ik had dus voor de 10 x al gevraagd GEEN REACTIE's HIER OP TE GEVEN ENKEL IDEEËN en als jij vind dat ik niet kan zingen mij best, ik weet wat mensen zeggen als een mevrouw zegt die de mensen van X-factor traint dat ik veel potentiëel heb geloof ik haar eerder dan jou om eerlijk te zijn
    En nog iets ik blij vol houden van wel, ik heb nooit gezegd dat ik een zangtalent ben. Ik geloof gewoon in mezelf