• Sommige "vrienden" van mij mogen gewoon echt ff neervallen nu.

Iemand ook weleens teleurgesteld in "vrienden" geweest?

ars moriendi

Ja.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

ROSEISHOT schreef:
    Meer dan eens, eigenlijk wel duizendmaal.

Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

Eh, ehm. Ik heb echt goede vrienden, dus nee eigenlijk niet. Vroeger 1x in groep zeven.

SLOAN.

Eh, ik vind het geen waardevolle les want ik blijf toch bevriend met ze.

Your make-up is terrible

Heel vaak, jammer genoeg.

I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

Ja absoluut. Heel vaak.

Forever.

Assassin schreef:
    Eh, ik vind het geen waardevolle les want ik blijf toch bevriend met ze.

huh..? Dus je blijft bevriend met mensen die je totaal hebben laten zakken? Ik denk dat het ligt aan de situatie. Tuurlijk, sommige dingen moet je ook vergeven. Maar soms gaat het te ver en kan dat niet meer.

ars moriendi

Houston schreef:
    Ja mijn 'beste vriendin' vind mijn blijkbaar schijnheilig.. en een slechte vriendin, terwijl ik 24/7 voor haar klaar stond en nooit maar dan ook nooit iets slechts over haar heb gezegt of wat dan ook. Ze zocht gewoon een reden om mij uit haar leven te bannen, en dat is der gelukt. Sinds een aantal dagen is het 'uit' zeg maar, haar wens is uitgekomen. En.. even tussen ons allen, ze mag van mij zo diep in de stront zakken als maar kan. Amen.

Zo'n "beste vriendin" heb ik ook gehad ja. Ze kreeg haar eerste vriendje en ineens had ze me niet meer nodig, terwijl ze twee weken eerder nog bij me zat te huilen dat ze nooit een vriendje zou krijgen en ze niks waard was enz. en ik haar er nog wel bovenop had gepraat ook. Leuk zijn dat soort types.

ars moriendi

Stekelenburg schreef:
    (...)
    huh..? Dus je blijft bevriend met mensen die je totaal hebben laten zakken? Ik denk dat het ligt aan de situatie. Tuurlijk, sommige dingen moet je ook vergeven. Maar soms gaat het te ver en kan dat niet meer.

Mja, ik heb nou eenmaal het 'geluk' dat iedereen me laat zakken. Er is nog geen enkele persoon geweest die me niet heeft laten zakken. En soms doen ze het niet expres.

Your make-up is terrible

Zovaak maar dat heeft iedereen wel.

-

Heel vaak, zelfs op dit moment nog, want gisteren heeft het meisje waarvan ik dacht dat ze mijn BFF was, me heel erg teleurgesteld...

Tragically schreef:
    Jep.

It's going to be difficult, but not impossible.

Wie niet? :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

ImAwesome schreef:
    -steekt hand op-

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ja.
    Pas geleden kreeg ik te horen dat ik kon worden opgenomen in een kliniek, om van mijn vermoeidheidsziekte af te komen. Ik zou daardoor blijven zitten. Ook ging ik het laatste jaar al niet meer zo vaak naar school.
    Dan merk je echt dat zij zo veranderen en dan weet je gewoon weer wie er echt om je geeft.
    Degenen die vragen hoe het met me gaat en gewoon weten dat ik moe ben door alleen maar naar me te kijken. Niet degenen die het nu nog niet snappen, na anderhalf jaar.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.