• hellow. Pas geleden zag ik een verhaal waar 5 samen schreven (ofzo) Nou had ik vanmiddag een idee om over het jaar 2012 te schrijven. Met meer personen dus. Verhaal is onduidelijk. Maar dat verzin je gewoon als je schrijft. In ieder geval vanaf 1-01-12 dat is de dag dat het verhaal begint. Het is de bedoeling dat ieder een eigen personage heeft waaruit diegene schrijft. Wie doet er mee?
    Het zou leuk zijn als niet iedereen hetzelfde karakter kiest. Dus niet drie keer rijk en een keer bijgelovig. Maar een keer rijk. Een keer zacht aardig/hulpvaardig en een keer bijgelovig (of anders)
    Vragen? Stel ze!
    Ik ga geen lijstje maken met vragen want dat is suf. Verzin gewoon een karakter en vertel wat over je schrijfstijl. ik kies gewoon een paar maar natuurlijk moeten ze het ook met elkaar eens zijn. (leeftijd van de meisjes zijn 15/17 het zijn vriendinnen
    (:
    gegroet (hihi)


    Lijstje (nog niet officieel:
    -Sarita
    -Dilara
    -Sterre

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 15:53 ]

    Ik vind samen schrijven heel leuk, maar drie is me wel te veel. Bovendien schrijf ik al een verhaal over het einde van de wereld en twee daarover is me toch iets té.
    Sorry, misschien een andere keer.


    Our perspective only changes when we change our position.

    oh oh kies mij kies mij -springt omhoog met hand in de lucht-
    Sas kies mij!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou wel willen, maar ik kan pas vanaf zaterdag beginnen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ImAwesome schreef:
    oh oh kies mij kies mij -springt omhoog met hand in de lucht-
    Sas kies mij!

    Ik weet niet hoor.... Even denken...
    Oke!

    Naam: Dilara.
    Leeftijd: 15
    Karakter: Dilara houdt van zingen. En ze is heel erg bang voor horror, en alle dingen die met 'eng' of 'dood' te maken hebben. Ze is soms veels te hyper maar als het erop neer komt, kan ze heel serieus zijn. Ze is melodramatisch, dus ze kan dingen heel overdreven maken. Ze gelooft in God, en is niet bijgelovig. En het is altijd leuk als ze iemand kan helpen met iets, ze is dus behulpzaam en is heel erg vriendelijk tegenover anderen. Ze houdt te snel van mensen, waardoor ze vaak verdriet heeft als iemand iets overkomt of dingen in die richting..

    Mijn schrijfstijl.
    Uhm, dat weet ik eigenlijk niet. Hoe moet je dat uitleggen?
    Ik schrijf bijvoorbeeld aan het begin van het hoofdstuk: Dilara pov. (Ofzoiets). En dan schrijf ik het wel in ik-vorm.
    Ik schrijf een beetje, in details.


    We accept the love we think we deserve.

    Oh, ik wil dus mee schrijven HAHA.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 20:06 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    Oh, ik wil dus mee schrijven HAHA.

    had ik al door (:

    Dudette, ik heet Dilara (;


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    Dudette, ik heet Dilara (;

    danke!

    Ik wil wel.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one