• Wij hadden inval uur. Dat betekent: Je leraar is ziek, een andere leraar gaat voor de klas staan en je mag doen wast je wilt!
    Dus ik zat samen met een vriendin de Girlz! te lezen. Toen pakte de jongens hem af en begonnen hem te lezen.
    Daarna gingen ik en een vriendin onze nagelslakken.
    Toen wilde hun ohnee dat was fout zij ook nagellak. Allen dat moesten ze er af halen. Dit is er gisteren gebeurt^^
    Vandaag hadden we weet invaluur.
    Dus ik had nagellak bij want de jongens wilde dat. Een zo'n jongen had al zijn nagels gelakt :'D
    Ja en toen zei iedereen dat hij Homo was


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha,, lol x']
    Ik vind het wel grappig, het is vast voor de grap think so.

    Scandinavia schreef:
    Ik vind dat eigelijk wel stoer (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dat deed ik op kamp twee jaar geleden (';
    bij alle jongens van groep 5 tot groep 8 gingen we hun nagels roze lakken ;x
    en we hadden geen nagellak remover bij ons dus ze hebben het er pas na een week thuis bij hun moeder kunnen afhalen xd


    Me so good.

    TempsChronos schreef:
    Dat lijkt me dus heel geniaal, ik zou me hebben doodgelachen.


    Ik heb van eentje een foto


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mogen jullie dat bij een invaluur doen? o.o' Wij moeten dan met de klas in de mediatheek zitten en dan zijn er constant 2 ogen op ons gericht om te kijken of we wel werken. Wij moeten dan gewoon ons huiswerk maken.

    Hehe, deden ze dat maar bij ons. De jongens in mijn klas wil ik wel eens met nagellak zien 8D


    To live would be an awfully big adventure

    Vraag me niet hoe, maar in mijn school heeft er een jongen de hele dag met lippenstift opgelopen .__.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe