• Sorry als ik hier een topic van maak maar ze zijn JARIG! Ze worden 19!


    Sorry Hoor Maar ik vind dit erg belangrijk!!!!!!

    Jah :d
    iok wou er ook net een topic over maken !!
    Like xD er staat er gewoon nog geen ^^

    Maar ik wens ze een happy B-day

    Ik vind het niet belangrijk. Ik heb wel wat beters te doen dan 2 jochies die ik niet eens ken aandacht te geven die ze toch nooit ontdekken.


    Bored.

    Wii ja idd ^^
    <3


    -

    (hoera) wiieehh!

    19 al?? o_O kleine jongentjes worden groot.. (huil)
    oke, ik doe vet sentimenteel xD
    dat zei ik dus ook toen ze 18 werden :')

    Ik vind het niet belangrijk. Ik heb wel wat beters te doen dan 2 jochies die ik niet eens ken aandacht te geven die ze toch nooit ontdekken.

    ja :O
    ik zou niet dingen gaan maken of iets doen ofso x'D


    don't Worry...Be gay.

    idd, happy B-day to the kaulitz-twins vanwege mij xD


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Omg -.- Sorry maar al de mensen die hier een topic over zitten maken vind ik toch ff zielig. Bill & Tom zijn het einde van de wereld niet! Dat zijn toch maar 2 mannetjes die jij adoreert en i'm sorry maar er is wel veel belangrijker nieuws dat dit hier. Dis is géén wereldnieuws. Weetje, ik noem hier wat wereldnieuws op.
    1. De Orkaan Gustav
    2. Dei 2 brandweermannen die in een brand zijn omgekomen.
    3. Die grote oorlog in Irak ofzo tegen de Talibaan.
    Kijk peopz, DAT is wereldnieuws en NIET dit van Bill&Tom dat ze 19 zijn geworden.

    Omg -.- Sorry maar al de mensen die hier een topic over zitten maken vind ik toch ff zielig. Bill & Tom zijn het einde van de wereld niet! Dat zijn toch maar 2 mannetjes die jij adoreert en i'm sorry maar er is wel veel belangrijker nieuws dat dit hier. Dis is géén wereldnieuws. Weetje, ik noem hier wat wereldnieuws op.
    1. De Orkaan Gustav
    2. Dei 2 brandweermannen die in een brand zijn omgekomen.
    3. Die grote oorlog in Irak ofzo tegen de Talibaan.
    Kijk peopz, DAT is wereldnieuws en NIET dit van Bill&Tom dat ze 19 zijn geworden.

    Ow, vind je jezelf nu niet zielig, want het is gepost op het tokio hotel forum, dus daar is niks mis mee! die spammer daarentegen, die brengen niet echt wereldnieuws

    Like, we even care about it! Jah nee ik bedoel dat het me weinig kan schelen want ik ken de jongens tóch niet persoonlijk. Voor mij betekend dit zelfs nog minder dan een verjaardag van m'n zus ofzo. Alright ik stuurde een kaartje om ze te feliciteren maar dat is het dan ook. Ik ga er geen 100 topics over openene of zelfs zeggen dat dit WERELDNIEUWS is -.-

    Jaah dit is idd gepost op het TH forum maar sorry hier zijn al superveel topics over. Dát vind ik zielig niet mezelf!

    Jaah dit is idd gepost op het TH forum maar sorry hier zijn al superveel topics over. Dát vind ik zielig niet mezelf!

    dit is pas het 2e toppic naar mijn weete, en als je het zielig vind, verspil er dan aub geen tijd aan ..

    Tuurlijk is het geen wereldnieuws, iedereen verjaart elk jaar opnieuw, maar het is toch goed bedoeld dat iedereen ze een gelukkige verjaardag wenst en kaartjes stuurt...
    en ik vind het heel erg van die oorlogen allemaal en die orkanen, maar daar kunne we echt niks tege beginne...

    Gefeliciteerd! boys!(flower)


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Teveel topics over 1 onderwerp.
    >slotje