• Als je er goed over na denkt, is je leven heel afhankelijk van school.


    Life's too short to take too seriously

    ja, eigenlijk wel ja, hm...


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ja, het zou andersom moeten zijn. Als oud omaatje naar school, want je gaat toch zo dood. En dan als je jong bent lekker genieten van je zorgeloze leven, omdat je barst van de energie en inspiratie dat alleen maar wordt afgenomen door al dat huiswerk. :')


    wth.

    Junns schreef:
    Ik haat het.

    Same here.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    inderdaad


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    True. Best wel deprimerend als je er zo over nadenkt..


    ars moriendi

    Weet je wat nog deprimerend is? Het feit dat wanneer je eindelijk klaar bent met school, je je verdere leven moet verspillen door te gaan werken en misschien ooit eens een keer (als dat tegen die tijd nog bestaat) op pensioen te kunnen gaan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou het anders willen stellen. Je hele leven staat in het teken van leren, school is er alleen maar voor om te bewijzen dat je bepaalde onderwerpen aan het einde van je schoolcarriere beheerst, wat goed is omdat ik liever geen mensen heb die werk doen waar ze geen verstand van hebben. Goed, je hebt wat huiswerk, maar /care, als je lui wilt zijn kan je altijd nog een drop-out zonder goeie baan worden.

    En @ degene die vind dat je meteen een vakkenpakket moet kiezen (ben te lui om te zoeken). De meeste mensen weten op hun 13e nog niet wat ze willen worden, daarbij denk ik dat iig op HAVO en VWO niveau wel een grotere algemene kennis kan worden bijgebracht dan strikt noodzakelijk, anders hoor je er wss nie thuis, hoe slim je ook bent.

    Ach ja, het helpt je wel met je keuze voor later


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Best wel,maar voor somige heeft het toch geen enkel nut aangezien somige mensen amper iets kunnen berijken met hun laaaaaaaaaaaaage niveau ofzoitsdergelijks -_-


    its always the same road,it just go's on and on..

    ja jammer genoeg wel,


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ja, maar wat als we niét naar school zouden gaan en allemaal lekker niks zouden doen. We hebben school gewoon nodig, hoe kut dat ook is. We moeten toch op de een of andere manier slim worden? Een baan zonder opleiding gaat niet. En als niémand een opleiding heeft gehad.. dan stort de maatschappij in elkaar.


    It's time to be happy again.

    Kikkeli schreef:
    Ik heb echt zon fuckin grote haat aan school. Ik hoor toch van deze tijd te genieten? hoe de penis kan dat als ik moet leren en shit. Het is maar dat ik het niet allemaal bijhoud anders had ik geen leven gehad.
    Ik vind dat als je naar de middelbaar gaat meteen je vakkenpakket mag kiezen. Gewoon gelijk de kant op gaan van je baan, opleiding enzo. done.

    Daar ben ik het niet mee eens. Voordat ik op de middelbare kwam, wist ik echt niet in welke vakken ik goed was. Nu ben ik goed in natuurkunde en is dat ook mijn favoriete vak en ik wil daar iets mee gaan doen, maar toen ik in de 1ste kwam, dacht ik niet: 'goh, natuurkunde vind ik zo leuk!', want ik had dat gewoon nooit gehad. En daarom vind ik het goed dat je in de onderbouw nog alle vakken moet volgen: dan kan je gewoon kennis maken met de vakken.

    Maar mij maakt het helemaal niet zo depressief. Wat zou ik doen als ik niet naar school zou gaan? Dan had ik bepaalde vriendinnen niet ontmoet, dan was ik een ontzettend dom kind en op geve moment zou ik me gaan ergeren aan iedereen, want je ziet ze gewoon elke dag. Als je niet afhankelijk was van school (dus dan een baan kon vinden) en niet leerplichtig was, dan was ik alsnog naar school gegaan.


    To live would be an awfully big adventure

    Hee... Verpest mijn goede humeur niet ):


    You move me ......... Kurt

    en bedankt:S


    You've cat to be kitten me right meow.

    Indian schreef:
    Ja, maar wat als we niét naar school zouden gaan en allemaal lekker niks zouden doen. We hebben school gewoon nodig, hoe kut dat ook is. We moeten toch op de een of andere manier slim worden? Een baan zonder opleiding gaat niet. En als niémand een opleiding heeft gehad.. dan stort de maatschappij in elkaar.


    Laat ons nou even lekker puberen.
    Natúúrlijk moeten we naar school.
    Natúúrlijk moeten we een baan om geld te verdienen om te overleven.
    Maar we mogen nu lekker zeiken, want dit is gewoon wat we denken.


    Life's too short to take too seriously