• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:47 ]

    Nou, ik begrijp je volkomen. :]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Nee je bent een kind die allee maar een moeder heb en die gewoon een hekel heeft aan een rot vent(als ik het zo lees0.
    Probeer eens met je moeder te praten,zonder hem er bij.Misschien helpt het.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ARGH!! Ik haat die gast nu al.


    Life's too short to take too seriously

    I understand!

    ga met een (zacht!!!) balletje ergens tegenaan gooien om je woede kwijt te werken xD

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 19:32 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ahww, dat is echt kud.
    Veel suc6 ermee!,
    Misschien kan je met je moeder praten?
    Ik heb juist helemaal geen band met mijn moeder, en wel met mijn vader.. ;x

    zeg die toespraak tegen je moder :Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik snap je punt! Wat een eikel, hij zorgt ervoor dat je moeder hem zielig en ontschuldig vind :O

    Ga er eens met je moeder over praten en rustig zeggen dat je dit niet leuk vind.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tsja.. de liefde, hè?


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    Tsja.. de liefde, hè?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stekelenburg schreef:
    Tsja.. de liefde, hè?

    (cat) Die gast is net tegen ons gaan lopen bleren dat die 'kuthond' hiertegenover te veel blaft!
    WE WONEN TEGENOVER EEN HONDENUITLAATVELDJE?
    &*^#*%*&&%*%^#*%(@*%()@^

    heb je er al een keer met je moeder over gesproken ?
    misschien is dat een keer een idee?
    alleen ik weet je of je dat wel wilt. anders zou ik met iemand op school er over praten

    I understand your feelings. Mijn ouders zijn dan toevallig niet geschijden. Maar soms zijn het gewoon rare kerels. die niets kunnen. Ik zou gewoon heel grappig zijn als jij iets laat vallen en het is plakkerig of wat dan ook. Ook gewoon laten staan. En dan zeggen dat je het hebt laten vallen. EN dan je moeder er op wijzen hoe ze is tegenover jou.
    Voila. Gewoon er tegen in gaan. Schijt an hem. Hij moet zijn bek houden. Klaar.


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik zou het er met je moeder over hebben, hopelijk kom je er dan uit want dit is niet normaal!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    nerveus schreef:
    Ik snap je punt! Wat een eikel, hij zorgt ervoor dat je moeder hem zielig en ontschuldig vind :O

    Ga er eens met je moeder over praten en rustig zeggen dat je dit niet leuk vind.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Laat dit aan je moeder lezen, misschien dat ze het dan inziet. Sommige mensen hebben niet door dat ze verschillende mensen verschillend behandelen, daar moeten ze dan even op gewezen worden. Ik hoop dat het helpt :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.