• Ja, ik heb voor het eerst in mn leven ook eens iets gewonnen.
    2 plaatsen op de gastenlijst voor een hardstyle feestje! En daar ga ik dus vrijdag lekker met mijn beste vriendinnetje heen =D

Wat hebben jullie allemaal gewonnen?

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

...
    Niks.
    Alleen met de klas eens iets, maar tsja dat telt niet.

Een boek, Kruistocht in spijkerbroek x)

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Een boekenbon van 25 euro, omdat ik het gewicht van een fruitschaal goed kon inschatten, 50 euro met een ballonwedstrijd, asbak, blikopener, flessenopener, 30 euro met de lotto, Drie keer achter elkaar de hoofdprijs met 'Het rad van Avontuur.' -een Taart, een fruitmand en een kip voor aan het spit-... best veel eigenlijk toen ik nog jonger was. De rest ben ik eigenlijk al vergeten, zal wel niet belangrijk geweest zijn dan(:

[ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 19:22 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Een boek & een Harry Potter pakket [:

Tof! Ik heb een keer premiere kaartjes voor de film 'Hondenhotel' gewonnen, dat was wel heel tof. (Is alweer twee jaar geleden...) Verder win ik eigenlijk nooit iets.

live the life you love

Niks D':

De wereld had niet genoeg van me.

Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

Ik win wel vaker iets bij THH :D Maar buiten dat heb ik nog nooit iets gewonnen.

Ik heb wel dingen gewonnen xD

Drie kaartjes voor de Efteling bij een kleur wedtrijd toen was ik 10 ofzow.

een keer een weekendje weg in een luxe hotel, was van een quiz en had het gewonnen. xD Was tof.

En een televisie, daar had ik iets ingevuld en toen won ik, en had die mooie televisie aan mijn mams gegeven xD

What is youre favo scary movie?