• Haaii peopz
    Daarnet zat ik naar m'n lievelingsliedje van het moment te luisteren namelijk Stay With Me-Ironik en er schoot opeens een idee in me op voor een nieuwe Quiz. Ik denk wel dat hij origineel is maar ik wil jullie mening erover horen. Hier komt ie.

    In elke krant staat het gedrukt, elk tijdschrift staat er vol van. Het drama dat eergisteren avond is gebeurt op de snelweg in Berlijn. De vriendin van Bill Kaulitz, de leadzanger van Tokio hHotel is overreden en ligt in kritieke toestand op intesive care in het ziekenhuis. Niemand weet of ze het gaat overleven of niet. Het is zelfs zo erg dat de zanger dag en nacht bij haar op de kamer zit en de band gewoon stilligt. Hij wil met niemand praten en wil niemand zien behalve haar. Zelfs zijn eeneiige tweeling broer Tom Kaulitz, die veel van het meisje hield als een vriendin mag haar of hem niet zien. Bill is helemaal over zijn toeren als ze na 3 weken nog steed niet uit coma is en gelooft er niet meer in. Komt het ooit nog goed?

    En dan komen hier de fucking rollen man.

    -Hoofdrol+Vriendin Bill; BEZET By;LOLLIPOPX3
    BF Hoofdrol+Vriendin Gustav; BEZET By; KimCupCake
    Vriendin Tom+Tweelingzus hoofdrol; BEZET By; SEXBOMBillx3
    Vriendin Georg; BEZET By; xMichKaulitz.
    BF Bill; BEZET By; JOYCESTAR
    BF TH; BEZET By; DoraTRAS
    1Irri journaliste
    -
    1Meisje Die Bill Moed In Spreekt; BEZET By; TomIsMyAngel


    Laat je dit ook ff achter bij jouwn bericht;

    ^Plaatje;
    Tekstje;


    1. IK KIES NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE.
    2. IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIKE ORE SOMETHING LIKE THAT!


    Kissez <3

    Bf bill,
    info komt n_n
    plaatje;
    http://media.ebaumsworld.com/picture/inrecop/sg001.jpg
    tekstje;
    Heej,mijn naam is joyce..en njh.ik ben 18 jaar.ik ben al van school weg dus dat onderwerp is voor mij afgesloten en zal ook voor altijd zo blijven.zoals elk meisje houw ik van shoppen en ben ik er echt wel verslaafd aan,en dan nog het liefste met bill,hij weet de beste en leukste winkeltjes zijn en hij is perfect in advies geven over kleding.Ik ben dan ook zijn bf,maar daar wil ik het liever niet echt over hebben..alleja weetje,ik heb eigenlijk totaal niet graag dat de mensen van mij denken dat ik mij beter voel als hun daardoor,dat dus helemaal niet is.Maar ik ben weg,ik heb vandaag weer afgesproken om te shoppen ;] Tsjaaauw!<3

    Plaatje; Kijk in fotoboek
    Rol: BF Hoofdrol + vriendin Gustav
    Tekstje; Hoii,ik ben dus Kim en ben 18 jaar oud en heb lichtblond haar en grijs/bruine ogen. Ik ben erg slank maar sport helemaal niet ofzo dus ik kan niet verklappen waarom ik dan zo slank ben. Ik hou erg van bananenmilkshakes en zuip ze zo achter elkaar leeeg. Mijn favorieten kleuren zijn zwart,oranje en geel en heel soms wit. Ik luister rock muziek en punk muziek en het maakt me niet uit wat een ander daar van vind. DOEI <33

    BF Bill of meisje dat bill de moed in spreek, maar het liefst BF Bill;

    ^Plaatje;
    http://www.trustedlog.com/wp-content/uploads/2007/11/jennifer-love-hewitt-1.jpg

    Tekstje;
    Heey!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong x'D Mijn hobby's zijn; Shoppen, Zingen, Dansen en Acteren. Mijn karakter is; Lief, Betrouwbaar, Behulpzaam, koppig, Eigenwijs, Zelfverzekerd en Grappig. Waar ik niet zonder kan is mijn Ipod, Mobiel.. Verslavingen; Chocolade, ijs en Pizza! Maar ik moet gaan lieverds!

    Byez<3


    Liverd ik hoop dat ik de rol krijg<3(H)


    ^Plaatje;http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/05/ashlee-simpson.jpg
    rol; vriendin georg
    Tekstje;eey <3
    ik ben michelle en ben 17 jaar. Ik heb een relatie met georg, georg is de basist uit een bekende band. Tokio hotel genaamd, ik heb nu al een tijdje een relatie met hem. Ik woon in duitsland. M'n ouders zijn gescheiden en mijn moede rkon niet voor me zorgen. Vandaar dat ik nu bij me vader woon en zijn nieuwe vriendin! Ik sta bekend als het meisje dat altyd iets zegt voordat ze nadenkt! tjaa zo ben ik nou emaal. Ookal heb ik ook mijn stille en onzekere momenten. Ik ben vooral bezig met milkshakes drinken, muziek luisteren, ontwerpen, winkelen en raar doen <3
    Maarja ik word geroepen!
    ik ga maar anders komen er vast problemen!
    xX. michelle

    xX. michelle

    Nog mensen nog!

    Rol;
    Bf TH <3
    Plaatje;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72740
    Tekstje;

    Helloo, peoples! x'3 Dora hier.. Ik ben 18 jaartjes oud. Dus ja, ik woon alleen ^^. Echt alleen dus niet met een jongen of een vriendin, of zo. Soms voel ik me wel eens alleen, maar dan ga ik altijd even langs bij mijn vrienden; Georg, Bill, Tom en Gustav. Inderdaad, de jongens van TokioHotel. We hebben elkaar ooit eens ontmoet en het klikte echt goed! Maar ook niet meer als dat.. Bill, Gustav en Georg zijn gewoon mijn beste vrienden. Maar stiekem voel ik wel iets voor Tom.. ;$ Maar niet verder vertellen, hoor! Want hij heeft toch al een vrienden, en ziet me eerder als een klein zusje. -_-" Verder hou ik erg veel van uitgaan, shoppen, muziek en foto's trekken. Hmm, dat was het denk ik. Byee! x

    BF Hoofdrol+Vriendin Gustav info volgt


    ^Plaatje;http://i62.beon.ru/18/41/34118/51/4458251/x_84de4b54.jpeg

    Tekstje;

    HIII
    Dat Mooie meisje op die Foto ben ik, Linda!

    Ik ben 17 Jaar Oud en Gek Op mijn drumstel, Ik drum al vanaf mijn 6de op een Muziekschool en Mijn wens is om in een echte band later te spelen!
    Ik ben een Lief persoontje wat best wild is maar ik kan ook brutaal zijn als je erom vraagtxD
    Ik haat mega Huppels en Mensen die Fake doen dus Rot maar lekker op als je geen Beuk wilt!
    Verder Kan ich Nicht Leben Ohne Rockmuziek!
    Maar People ik moet gaaan want ik wordt geroepen
    Bubaaiii(H)

    Ps; Je krijgt de rol als ik deze rol krijgxD

    Text aangepast;

    HIII

    Dat Mooie meisje op die Foto ben ik, Linda!



    Ik ben 18 Jaar Oud en Gek Op mijn Hellokitty, Ik Speel al Gitaar vanaf mijn 6de op een Muziekschool en Mijn wens is om in een echte band later te spelen!

    Ik ben een Lief,stoer persoontje wat best wild is maar ik kan ook brutaal zijn als je erom vraagt

    Ik ben Fan van Tokio Hotel en Ik vindt Tom de Geilste van allemaal!

    Ik haat mega Huppels en Mensen die Fake doen dus Rot maar lekker op als je geen Beuk wilt!

    Verder Kan ich Nicht Leben Ohne Rockmuziek!

    Maar People ik moet gaaan want ik wordt geroepen

    Bubaaiii


    Ice-cream Rockt more than you x3

    is de rol van Tom + Tweeling zus weer vrij ofso want er staat niet meer bij dat hij bezet isxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Hij is terug vrij jah ^^

    Hij is terug vrij jah ^^


    Dan heb Ik die Liever, en je hebt de rol van Mijn quiz


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mag ik dan ook de BF van Bill zijn in jouwn Quiz?(A) En je hebt de rol!

    BF Hoofdrol+Vriendin Gustav info volgt


    ^Plaatje;http://i62.beon.ru/18/41/34118/51/4458251/x_84de4b54.jpeg

    Tekstje;

    HIII
    Dat Mooie meisje op die Foto ben ik, Linda!

    Ik ben 17 Jaar Oud en Gek Op mijn drumstel, Ik drum al vanaf mijn 6de op een Muziekschool en Mijn wens is om in een echte band later te spelen!
    Ik ben een Lief persoontje wat best wild is maar ik kan ook brutaal zijn als je erom vraagtxD
    Ik haat mega Huppels en Mensen die Fake doen dus Rot maar lekker op als je geen Beuk wilt!
    Verder Kan ich Nicht Leben Ohne Rockmuziek!
    Maar People ik moet gaaan want ik wordt geroepen
    Bubaaiii(H)

    Ps; Je krijgt de rol als ik deze rol krijgxD

    Text aangepast;

    HIII

    Dat Mooie meisje op die Foto ben ik, Linda!



    Ik ben 18 Jaar Oud en Gek Op mijn Hellokitty, Ik Speel al Gitaar vanaf mijn 6de op een Muziekschool en Mijn wens is om in een echte band later te spelen!

    Ik Lief heel erg mijn Tweeling zus Annelies, we zijn echt onafscheidelijk!

    Ik ben een Lief,stoer persoontje wat best wild is maar ik kan ook brutaal zijn als je erom vraagt

    Ik ben Fan van Tokio Hotel en Ik vindt Tom de Geilste van allemaal!

    Ik haat mega Huppels en Mensen die Fake doen dus Rot maar lekker op als je geen Beuk wilt!

    Verder Kan ich Nicht Leben Ohne Rockmuziek!

    Maar People ik moet gaaan want ik wordt geroepen

    Bubaaiii


    Vriendin van Tom+ Twins sister;

    aangepaste text;

    Ik ben 18 Jaar Oud en Gek Op mijn Hellokitty, Ik Speel al Gitaar vanaf mijn 6de op een Muziekschool en Mijn wens is om in een echte band later te spelen!

    Ik ben een Lief,stoer persoontje wat best wild is maar ik kan ook brutaal zijn als je erom vraagt

    Ik ben Fan van Tokio Hotel en Ik vindt Tom de Geilste van allemaal!

    Ik haat mega Huppels en Mensen die Fake doen dus Rot maar lekker op als je geen Beuk wilt!

    Verder Kan ich Nicht Leben Ohne Rockmuziek!

    Maar People ik moet gaaan want ik wordt geroepen

    Bubaaiii


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mag ik dan ook de BF van Bill zijn in jouwn Quiz?(A) En je hebt de rol!

    Dat wordt wel Moeilijk, want ze kennen TH nog niet, Maar ik kan regelen dat je bij Gordon inwoont bij simone en de twins, en dan kan je wel de BF van Bill zijn


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Lieverd? Heb je al mensen gekozen? :$

    Okay dankje lieford <3