• Hee allemaal,

    Mijn beste vriendin is dus helemaal smoor op een jongen. Hij is echt heel leuk en aardig enzo hoor, maar hij is wel 3 jaar jonger dan zij.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal voor ´liefde is leeftijdsloos´ maar ik weet gewoon niet zo goed hoe ik me nu tegenover haar moet gedragen. Zelf weet ze ook niet zo goed wat ze ermee aan moet dus ik wil haar helpen. Weet alleen niet hoe ik dit het beste kan; aanmoedigen, of juist voor afleiding zorgen?

    Misschien klinkt dat laatste een beetje bitchy mdat de jongen in kwestie dus echt wel oke is, maar ik heb gewoon een beetje het idee dat hij te onvolwassen is voor haar.

    Iemand tips?

    Als ze mekaar leuk vinden er gewoon voor gaan.
    Ik snap niet waarom mensen er altijd zo'n probleem van maken als de jongen jonger en als de meid jonger is is er geen probleem.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hoe oud zijn ze dan? Het is niet zo erg dat een meisje van 19 ofzo, gaat met een jongen van 16, dan een meisje van 15 gaat met iemand van... nouja, 12? - Ik zeg niet meteen dat het zo is, maar het ligt eraan. Een 'volwassener' iemand gaat normaal bijvoorbeeld niet met een kind. ;x ben niet een kei in uitleggen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    boeiend. als ze van elkaar houden gewoon doen.

    Maar het punt is, dat ze hem dan wel eerst moet vrsieren. Want dt doet ze dan ook weer niet haha. Zij is bijna 19 en hij net 15.

    Trunkbuckle schreef:
    Maar het punt is, dat ze hem dan wel eerst moet vrsieren. Want dt doet ze dan ook weer niet haha. Zij is bijna 19 en hij net 15.


    echt ik heb met een man van 26 gehad -pleas geen commentaar- en hij dit dat ook gewoon.

    Maar dan val je toch weer terug in het 'de man is ouder'

    en om eerlijk te zijn draait het me niet echt om de leeftijd, meer om het idee of ze wel of niet bij elkaar passen. Misschien moet ik het haar zelf maar uit laten vinden.

    Trunkbuckle schreef:
    Maar dan val je toch weer terug in het 'de man is ouder'

    en om eerlijk te zijn draait het me niet echt om de leeftijd, meer om het idee of ze wel of niet bij elkaar passen. Misschien moet ik het haar zelf maar uit laten vinden.


    juist en als ze het nodig heeft kun je haar steunen.

    Bijvoorbeeld; zij zit nu op de uni, hij nog in 4 of 5 v (weet ik niet eens, wat slecht..) ze hebben dus een totaal ander leven. Daarom dek ik dat het beter is als ze iemand anders zoekt. Of helemaal voor die jongen gaat natuurlijk.

    Maar ik il geen slechte vriendin zijn =(

    Trunkbuckle schreef:
    Bijvoorbeeld; zij zit nu op de uni, hij nog in 4 of 5 v (weet ik niet eens, wat slecht..) ze hebben dus een totaal ander leven. Daarom dek ik dat het beter is als ze iemand anders zoekt. Of helemaal voor die jongen gaat natuurlijk.

    Maar ik il geen slechte vriendin zijn =(


    hij werkte,ik zat nog in de eerste. toch hadden we een mooie tijd samen.

    dat hebben we niet laten verpesten door onze leeftijd. en dat moet zij ook niet doen.

    Boeiend, als zij hem echt leuk vind, maakt de leeftijd niets uit. Als er nou 10 jaar verschil tussen zat xD owkee, te begrijpen, maar 3 jaar is niks joh :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    StJimmy schreef:
    Als ze mekaar leuk vinden er gewoon voor gaan.
    Ik snap niet waarom mensen er altijd zo'n probleem van maken als de jongen jonger en als de meid jonger is is er geen probleem.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als zij hem wil, is dat haar keuze, en moet jij hem behandelen zoals elke ander vriendje van je vriendin. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou zelf nooit op iemand vallen die jonger is dan mij eigenlijk, mij te kinderachtig, maar als dat bij haar wel zo is maakt het toch niet uit? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kijk ik ben zelf een stuk ouder dan mijn vriendin.
    Ik ben van mening dat leeftijd relatief is.
    Ik heb er niet zelf voor gekozen om geboren te worden op mijn geboortedag.
    Ik heb er niet voor gekozen om verliefd te worden op mijn vriendin.
    De liefde is mij gewoon overvallen, en alhoewel ik mij zeer onzeker voelde in het begin wat betreft onze relatie weet ik dat ik uiteindelijk de juiste keuze gemaakt heb om onze relatie door te zetten, tegen beter weten in.
    Echte liefde gaat over landsgrenzen en leeftijdsgrenzen heen.

    @ Ruocco:
    Vorig jaar zou ik hetzelfde gezegd hebben, ik word nooit verliefd op iemand die jonger is dan mijzelf.
    Maar ineens stond ze daar en ik stond aan de grond genageld.
    Zeg dus nooit, nooit.
    Waarschijnlijk is een beter uitgangspunt :P

    raplove schreef:
    (...)

    echt ik heb met een man van 26 gehad -pleas geen commentaar- en hij dit dat ook gewoon.

    omg ik moet echt proberen me in te houden.. ;x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..