• Nu ga ik eigenlijk gewoon mijn mening is zeggen,en ik bedoel het helemaal niet slecht,en het kan zijn dat ik ongelijk heb,maar zo denk ik over een "eige stijl"^;
    Beel mensen zeggen dat ze een eigen stijl hebben,en dan als je fotos van hun ziet,en je vergelijkt hun met elkaar..dan komt het uiteindelijk allemaal op het zelfde neer.Dus dan vind ik er niets speciaals meer aan,en dan vind ik eigenlijk dat je er gewoon bij loopt met niets speciaals..je uiteindelijk een eige stijl hebt omdat je anders bent!Snapt iemand wat ik bedoel ? n_n

    Ik ben vandaag sloom van begrip xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    jhaa :D ik snap je! :D
    ik heb geen eigen stijl :(
    nja, boeie xD
    dusse...ik begrijp je :)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Njah i was like als ik dit tekstje las yeah she's right maar uhmm sommmige mensen hebben écht een eigen stijl en veel mensen kopieëren dat gewoon. Da's mijn mening erover^^

    Njah i was like als ik dit tekstje las yeah she's right maar uhmm sommmige mensen hebben écht een eigen stijl en veel mensen kopieëren dat gewoon. Da's mijn mening erover^^

    Ja en da vind ik er juist erg aan.Dan is het niet meer speciaal.Kijk naar bill,nu willen er kei veel hem na doen,terwijl het zijn stijl is,de stijl die hij heeft gevonden.En ik vind het erg tegen over bill.

    jhaa :D ik snap je! :D
    ik heb geen eigen stijl :(
    nja, boeie xD
    dusse...ik begrijp je :)

    En daarom bent ge dus anders :] En da moet ge ni verkeerd op pakke he n_n

    En weetje,Een meisje en ik hadden het er vandaag nog over dat Tokio Hotel veeel leuker was toen ze minder fans hadden,Ik bedoel nu heb je allemaal wannaB's die hun stijl nadoen,In TH-tshirts lopen enzo,Maar het kutte is dat we allemaal over 1 kam worden geschore.Oook in de winkels heb je nu heel veel rockkleren/Emo achtige dingen enzoo O.O nu loopt iedereen er in ik voel me gewoon niet orgineel meer,Ook met skinny-jeans enzo -.- OMG de laatste tijd dwaal ik steeds af met wat ik mooi vond.WANNAB'S MOETEN OPHOUDEN ><


    Pictures fade away, but memories are forever

    En weetje,Een meisje en ik hadden het er vandaag nog over dat Tokio Hotel veeel leuker was toen ze minder fans hadden,Ik bedoel nu heb je allemaal wannaB's die hun stijl nadoen,In TH-tshirts lopen enzo,Maar het kutte is dat we allemaal over 1 kam worden geschore.Oook in de winkels heb je nu heel veel rockkleren/Emo achtige dingen enzoo O.O nu loopt iedereen er in ik voel me gewoon niet orgineel meer,Ook met skinny-jeans enzo -.- OMG de laatste tijd dwaal ik steeds af met wat ik mooi vond.WANNAB'S MOETEN OPHOUDEN ><


    Pictures fade away, but memories are forever

    KUTTENS><


    Pictures fade away, but memories are forever

    Niemand heeft zijn eigen stijl. Je pikt altijd wel wat van een andere stijl. En ik vind het ook dom om te zeggen: Je bent emo, huppel, scene enz.
    Want het is allemaal nagekeken van elkaar. Als je de 1e scenequeens ziet dan denk je niet gelijk aan Audrey of Kiki

    En weetje,Een meisje en ik hadden het er vandaag nog over dat Tokio Hotel veeel leuker was toen ze minder fans hadden,Ik bedoel nu heb je allemaal wannaB's die hun stijl nadoen,In TH-tshirts lopen enzo,Maar het kutte is dat we allemaal over 1 kam worden geschore.Oook in de winkels heb je nu heel veel rockkleren/Emo achtige dingen enzoo O.O nu loopt iedereen er in ik voel me gewoon niet orgineel meer,Ook met skinny-jeans enzo -.- OMG de laatste tijd dwaal ik steeds af met wat ik mooi vond.WANNAB'S MOETEN OPHOUDEN ><
    Wie zegt dat hun wannaB's zijn. Laat ze, ze zeiken toch ook niet op jou. En ze dragen ook gewoon wat ze leuk vinden en anders ga je maar iets origineels verzinnen.
    Nee, die bedoel ik niet kwaad ofzo

    Niemand heeft zijn eigen stijl. Je pikt altijd wel wat van een andere stijl. En ik vind het ook dom om te zeggen: Je bent emo, huppel, scene enz.
    Want het is allemaal nagekeken van elkaar. Als je de 1e scenequeens ziet dan denk je niet gelijk aan Audrey of Kiki

    Jaa idd ik haat het om in hokjes geplaatst te worden Laten we het houden Bij 'Anders'Maar geen emo gothic/Scene weetikveel wat.


    Pictures fade away, but memories are forever

    En weetje,Een meisje en ik hadden het er vandaag nog over dat Tokio Hotel veeel leuker was toen ze minder fans hadden,Ik bedoel nu heb je allemaal wannaB's die hun stijl nadoen,In TH-tshirts lopen enzo,Maar het kutte is dat we allemaal over 1 kam worden geschore.Oook in de winkels heb je nu heel veel rockkleren/Emo achtige dingen enzoo O.O nu loopt iedereen er in ik voel me gewoon niet orgineel meer,Ook met skinny-jeans enzo -.- OMG de laatste tijd dwaal ik steeds af met wat ik mooi vond.WANNAB'S MOETEN OPHOUDEN ><

    Ja gij hebt gelijk..ik denk er ook zo over jho.Alleen over dat van th..niet wanneer ze minder fans hadden,maar ik bedoel..die tijd toen niemand hun nog na deed.Ja ik blijf fan van hun,maar ik ga hun niet na doen..ik vind dat erg tege over hun omdat ze anders proberen te zijn en iedereen gaat hun na doen.Ik bedoel,ik durf te wedden dat de helft die dit leest en niet reageerd zich aan gesproken voelt.Niet dat ez allemaal hier zo zijn..maar alleja snapte?En dan ook nog..ik had ergens een tshirt zien hangen waar op stond "rock for ever" en mijn mama had dat vast gepakt en aan mij late zien.En ik heb da terug gehange en gezegd dat,dat nog al wannabe over komt (vind ik persoonlijk.)Tegewoordig zegt echt iedereen "ik heb een eige stijl" maar zijn ze gewoon wannaB of allemaal het zelfde als de rest die dat ook zeggen.En sorry voor mijn gezeur.

    Ik heb geen eigen stijl en dat boeit me geen fuck. Ik heb altijd Punk kleding aan of Scene kleren.