• Een jongen die bij mij op school bij me in de sportklas zit.
    Hij is echt irritant niet normaal. Hij zit de hele tijd: 'Ja Sarita heeft met I.'
    Dus ik zo: 'Nee, ik en I zijn gewoon vrienden.'
    Hij: 'Sarita heeft met J.'
    Echt heel irritant.
    Laatst vroeg hij mij alle standen te noemen. Hallo, ik ben 13 ik hoef die echt nog niet te weten. Dus ik zo: I dont know.
    Hij zo: 'Haha je weet het niet eens.'
    Hij irriteert me. Het liefst verkoop ik hem een mep maar dan heb ik weer problemen op school.


    "Ignite, my love. Ignite."

    mag ik hem slaan?(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ach, laat toch zitten. Ik kan me herinneren dat ik daar ook zo pissig op werd als elfjarige op de basisschool. Gewoon negeren en geen energie aan verspillen, heeft hij geen vuur om op te branden. En wat die standjes betreft: laat die jongen google gebruiken of het kamasutraboek kopen.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 22:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ach, laat toch zitten. Ik kan me herinneren dat ik daar ook zo pissig op werd als elfjarige op de basisschool. Gewoon negeren en geen energie aan verspillen, heeft hij geen vuur om op te branden. En wat die standjes betreft: laat die jongen google gebruiken of het kamasutraboek kopen.


    Ik ben geen 11 :X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ach, laat lekker gaan joh! Die jongen is gewoon maf :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik sla hem voor jou, als jij iemand voor mij slaat(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eh ja, een nuttige reactie:
    Zeg tegen hem dat je het irritant vind of negeer hem gewoon.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Negeren of gewoon keihard terugvragen. Negen van de tien weten het zelf niet eens en staan dan met een bek vol tanden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sla hem dan(cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik ben geen 11 :X

    Dat zegt ze ook niet (krul)


    -