• Haaii^^
    Daarnet zat ik naar m'n lievelingsliedje van het moment te luisteren namelijk Stay With Me-Ironik en er schoot opeens een idee in me op voor een nieuwe Quiz. Ik denk wel dat hij origineel is maar ik wil jullie mening erover horen. Hier komt ie.

    In elke krant staat het gedrukt, elk tijdschrift staat er vol van. Het drama dat eergisteren avond is gebeurt op de snelweg in Berlijn. De vriendin van Bill Kaulitz, de leadzanger van Tokio hHotel is overreden en ligt in kritieke toestand op intesive care in het ziekenhuis. Niemand weet of ze het gaat overleven of niet. Het is zelfs zo erg dat de zanger dag en nacht bij haar op de kamer zit en de band gewoon stilligt. Hij wil met niemand praten en wil niemand zien behalve haar. Zelfs zijn eeneiige tweeling broer Tom Kaulitz, die veel van het meisje hield als een vriendin mag haar of hem niet zien. Bill is helemaal over zijn toeren als ze na 3 weken nog steed niet uit coma is en gelooft er niet meer in. Komt het ooit nog goed?

    Ik hoop dat jullie dit wat vinden. Zo niet? Zet het dan ff in een reactie als het beter kan!

    Kissez <3

    SUPER IDEEE!! Lieverd! Zou ik dan de rol mogen als Tom of Bill zijn vriendin? Het lijkt me echt een super quiz!!!!

    Omg!! Mensen zeg wat!! het is namenlijk een super idee!!!!

    Jaa! Mooi idee zeg!


    Music is the new sex

    Woow
    Veel mensen die het een goed idee vinden -.-

    GOED IDEE EN IK WIL ROL X'D

    Kim, jij dénkt alleen maar aan die rollen -.-