• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Zit wat in.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kurt Cobain is mijn held. _O_


    wth.

    YESH!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    En hoe zorg je ervoor dat mannen niet verkrachten?
    Gratis hoeren!



    Sorry die kon ik niet laten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    3AM schreef:
    Zit wat in.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HAMMERTIME schreef:
    En hoe zorg je ervoor dat mannen niet verkrachten?
    Gratis hoeren!



    Sorry die kon ik niet laten.


    In Nederland is dat mogelijk. Mijn neef zat een tijd terug in problemen en moest een uitkering aanvragen. Hij mocht daarbij -als hij wilde- één keer per maand gratis naar de hoeren. Dan moest hij het voorschieten, het bonnetje inleveren, dan kreeg hij het geld terug.

    Dus ... :'D

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 17:16 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DerMeister schreef:
    (...)

    In Nederland is dat mogelijk. Mijn neef zat een tijd terug in problemen en moest een uitkering aanvragen. Hij mocht daarbij -als hij wilde- één keer per maand gratis naar de hoeren. Dan moest hij het voorschieten, het bonnetje inleveren, dan kreeg hij het geld terug.

    Dus ... :'D

    ._________________.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Funeral schreef:
    YESH!


    None but ourselves can free our minds.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    ._________________.


    Zoiets had ik ook toen 'ie dat vertelde. 8D Vervolgens ben ik out gegaan en daarna weer boos geworden, omdat dat waarschijnlijk via onze belastingcentjes gebeurd.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DerMeister schreef:
    (...)

    In Nederland is dat mogelijk. Mijn neef zat een tijd terug in problemen en moest een uitkering aanvragen. Hij mocht daarbij -als hij wilde- één keer per maand gratis naar de hoeren. Dan moest hij het voorschieten, het bonnetje inleveren, dan kreeg hij het geld terug.

    Dus ... :'D

    holy s*** O___________o


    Shoganai i ne~

    He's the man._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    DerMeister schreef:
    (...)

    In Nederland is dat mogelijk. Mijn neef zat een tijd terug in problemen en moest een uitkering aanvragen. Hij mocht daarbij -als hij wilde- één keer per maand gratis naar de hoeren. Dan moest hij het voorschieten, het bonnetje inleveren, dan kreeg hij het geld terug.

    Dus ... :'D


    What the ...?


    Ik vind eigenlijk van alles dat je het bij de wortel moet aanpakken, niet alleen bij verkrachtingen. Dus ik vind ook wel dat er wat in zit. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Funeral schreef:
    YESH!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Misschien wel de waarheid, maar onuitvoerbaar 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    JEP:O


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped