• Zanger-acteur Billy Ray Cyrus, de vader van Miley, gaat dan toch niet scheiden van zijn vrouw Tish. "Ik heb de scheidingsplannen opgeborgen. Ik wil mijn gezin terug samenbrengen. We hebben het nooit zo goed met elkaar gehad", verklaarde de zanger van 'Achy Breaky Heart'.

Dochter-vaderband aangehaald
    Billy Ray voegt er aan toe dat hij zijn band met Miley opnieuw heeft aangehaald nadat hij met haar een hartig woordje wisselde over haar recente uitspattingen, zoals het roken van de legale drugs salvia.

"Ik heb mijn Miley terug. We zijn terug de vader en dochter die we voor 'Hannah Montana' waren".

In oktober vorig jaar kondigde Cyrus aan dat hij na zeventien jaar huwelijk zou scheiden van zijn vrouw Tish, met wie hij nog dochter Noah (10) en zoon Braison (16) heeft. Vorige maand liet hij al uitschijnen dat hij alsnog de brokken wilde lijmen. De problemen in zijn huwelijk weet hij aan de roem van zijn dochter

Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

BOEIEN

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

FamilyGuy schreef:
    BOEIEN

Je hoeft haar niet aardig te vinden, maar een beetje vriendelijk kan ook wel. D:

Has no one told you she's not breathing?

Hoezee.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Hb een hekel aan Miley, Maar het is goed voor haar dat haar ouders niet scheiden

Hoera.
    Proef je het sarcasme?

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Oke.

-

Wat zijn sommige mensen toch harteloos. Oke, ik mag haar ook niet; maar een beetje respect kan toch? Waarschijnlijk weten jullie zelf niet eens hoe het voelt om gescheiden ouders te hebben.

Olive

Oké, hier geloof ik echt niks van. Dat het nu allemaal weer goed is tussen haar & haar vader enz.

[ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 16:36 ]

It's time to be happy again.

ik ben blij voor haar
    ik heb ook gescheiden ouders en het is soms wel moeilijk voor mij

en als je haar niet af kan toon wat respect hoor

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Jacker schreef:
    Wat zijn sommige mensen toch harteloos. Oke, ik mag haar ook niet; maar een beetje respect kan toch? Waarschijnlijk weten jullie zelf niet eens hoe het voelt om gescheiden ouders te hebben.

Het is erg dat die mensen uit elkaar zouden gaan. Maar bij hun is het precies aan, uit, aan, uit en weer aan. Tiresome op den duur. Billy Ray Cyrus die steeds weer wil tonen wat voor een goeie gezinsman hij is, begint me serieus op de zenuwen te werken. Dat hij vanvoor de camera stapt om zijn gezinsproblemen op te lossen, in plaats van zijn familie te bekritiseren voor de pers.

Frankly my dear, I don't give a damn.

:O wel beter voor Noah.

Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

Achja, ik mag Miley echt niet, dus het boeit me ook niet veel.
    Maar zo is het wel veel beter voor Miley.
    Met al die problemen en dan zouden haar ouders ook nog gaan scheiden...
    Dat is nou net iets wat dat meisje niet nodig heeft.

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

Ik ben blij voor haar dat haar ouders bij elkaar blijven.

-

Dat is fijn!

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Major schreef:
    (...)
    Het is erg dat die mensen uit elkaar zouden gaan. Maar bij hun is het precies aan, uit, aan, uit en weer aan. Tiresome op den duur. Billy Ray Cyrus die steeds weer wil tonen wat voor een goeie gezinsman hij is, begint me serieus op de zenuwen te werken. Dat hij vanvoor de camera stapt om zijn gezinsproblemen op te lossen, in plaats van zijn familie te bekritiseren voor de pers.

Oh, oeps. Dat wist ik niet.

Olive