• Heeii Lieve,Leuke Mensjes,

    Zoals de meesten van jullie weten. Heb ik een storie over Big Time Rush.
    En Nieuwe Storie, Nieuwe Rollen.

    De Rollen die Over zijn:

    De vriendin van Carlos
    De vriendin van James
    De vriendin van Logan
    Fan van Serena en Taylor

    De Storie Zelf:

    http://www.quizlet.nl/stories/45881/you-said-you-love-me-big-time-rush/


    Do You Think You Know Me, You're Rong, I Dont Know Myself So Shut Fucking Up With That Think.

    Ik wil de vriendin van Logan wel zijn. Als dat kan?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ga vriendin James invullen ^.^

    Naam: Rose Vallentine.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Karakter: Rose is een schat van een meid, een goede vriendin die altijd voor iedereen klaar staat. Ze neemt het altijd op voor haar vrienden en zou ze nooit verraden. Iets wat erg stom zou zijn is een hatelijke opmerking of scheldwoord tegen haar zeggen, sinds je er dan een paar kan terugverwachten. Ze houdt ervan om leuke dingen met haar vriendje en vriendinnen te doen.
    Uiterlijk: Rose is een echt beauty. Met haar lange, beetje krullend, bruine haren en groene ogen. Ze heeft een paar jaar modellen werk gedaan, maar vond het niet meer leuk toen ze begonnen over haar gewicht. Rose heeft een normaal gewicht en er is niets op aan te merken. Ze kleedt zich modieus, sexy en stoer.


    Extra: Rose houdt van zingen en lust absoluut geen chocola.

    Ik weet niet of je nog meer nodig hebt, anders zeg je het maar ^^

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 19:56 ]


    Love, Live, Laugh

    Rol : Vriendin Carlos
    Naam : Destina Christabella-Maria Garcia
    Leeftijd:16 jaar
    Karakter : Destina is een lief en verlegen meisje. Ze houdt zich vaak stil , maar kan erg uit de hoek schieten als iets haar irriteert. Ze houdt er van om haar vrienden en Carlos te verrassen. Ze houdt er van om een goed te gaan feesten en helemaal los te gaan. Ze is meestal aardig , maar kan heel rap jaloers worden en dan is ze niet meer zo aardig. Dat gaat ze heel erg bot en gemeen doen.
    Uiterlijk:Destinaheeft lange licht blonde haren. Ze heeft blauwe ogen en een licht getinte huidskleur. Ze draagt meestal Sneakers , een Skinny jeans en een Topje met de vlag van amerika op. Ze experimenteert ook graag op haar nagels : Klik
    Extra : Destina speelt gitaar en houdt er van om te wandelen. Ze heeft hooikoorts en is allergisch aan wol.

    Is dit genoeg ?
    Laat aub weten of ik de rol heb en wanneer het begint x(A)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Vriendin van Logan :D

    Naam: Camille Spacker.

    Leeftijd: 17

    Karakter: Camille is een slim best verlegen meisje. Ze geeft veel om haar vrienden en familie. Verder is ze koppig maar wel 100% eerlijk. Ze geloofd verder heilig in de goedheid van de mens. Ze is nieuwsgierig en avontuurlijk maar af en toe ook onzeker.

    Uiterlijk: Camille heeft rood lang haar. Haar ogen zijn groot en bruin. Za gebruikt mascara en een beetje oogpotlood. Voor haar lippen gebruikt ze een beetje neutrale gloss. Ze is vrij klein 1.64 en als ze hakken draagt ongeveer 1.70. Haar huid is vrij licht en in de zomer verkleurd ze niet echt snel. foto 1 foto2 foto 3

    Hobby's: Piano spelen, Zingen, tekenen, fotografie, lezen, lachen, acteren.

    Extra: Camille speelt al 9 jaar piano. Ze acteerd al sinds haar 8ste en woont daarom al heel lang in palmwoods.

    laat je het weten als je begint of hem gebruikt??

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 21:53 ]

    SofieShan schreef:
    Vriendin van Logan :D

    Naam: Camille Spacker.

    Leeftijd: 17

    Karakter: Camille is een slim best verlegen meisje. Ze geeft veel om haar vrienden en familie. Verder is ze koppig maar wel 100% eerlijk. Ze geloofd verder heilig in de goedheid van de mens. Ze is nieuwsgierig en avontuurlijk maar af en toe ook onzeker.

    Uiterlijk: Camille heeft rood lang haar. Haar ogen zijn groot en bruin. Za gebruikt mascara en een beetje oogpotlood. Voor haar lippen gebruikt ze een beetje neutrale gloss. Ze is vrij klein 1.64 en als ze hakken draagt ongeveer 1.70. Haar huid is vrij licht en in de zomer verkleurd ze niet echt snel. foto 1 foto2 foto 3

    Hobby's: Piano spelen, Zingen, tekenen, fotografie, lezen, lachen, acteren.

    Extra: Camille speelt al 9 jaar piano. Ze acteerd al sinds haar 8ste en woont daarom al heel lang in palmwoods.

    laat je het weten als je begint of hem gebruikt??


    Sorry deze plaats is al Ingenomen.


    Do You Think You Know Me, You're Rong, I Dont Know Myself So Shut Fucking Up With That Think.

    Nog alleen de laatste rol


    Do You Think You Know Me, You're Rong, I Dont Know Myself So Shut Fucking Up With That Think.