• Gisteren kwam ik chagrijnig thuis van school, maar er lag een pakketje voor me tussen de post. Ik wist meteen van wie het was :')
    En dit zat erin:


    Een zelfgemaakt t-shirt van Isis! Met al mijn verslavingen erop :'3
    Ik ben er zo blij mee en ik draag het vandaag weer :9~
    Heeft iemand hier ook een keer zoiets liefs gekregen? (:


    Your call, Detective Shinypants.

    Dat is cool. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Als je dit al ruzie noemt. ^.O


    Gewoon een creatief meningsverschil, that's all. (:


    ~Music makes me high~

    P0EP schreef:
    (...)

    Dat is toch mijn mening? En sorry als je het niet leuk vindt, maar het is nou eenmaal zo.

    Omg mensen voelen zich badass :'D
    Het kan best je mening zijn, ik vraag alleen waarom. Weinig mening als je het niet eens kan ondebouwen ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    En nu zijn we allemaal weer vriendjes.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 19:02 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Aww wat lief! En leuk T-shirt! <3
    En niks aantrekken van rare mensen die stomme reacties geven, ze zijn gewoon jaloers!


    “Love is a contradiction.”

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Omg mensen voelen zich badass :'D
    Het kan best je mening zijn, ik vraag alleen waarom. Weinig mening als je het niet eens kan ondebouwen ;)


    Omdat het me niet echt boeit. Ik heb er eerlijk gezegd niets leuks mee, als je dat wilde horen, heb je je antwoord. (: Maar ik ben wel blij voor haar als ze het zelf leuk vindt (heb ik er niet bij gezet, maar dan weet je het nu). Badass. x'D Nee, ik ben mezelf.


    ~Music makes me high~

    P0EP schreef:
    (...)

    Omdat het me niet echt boeit. Ik heb er eerlijk gezegd niets leuks mee, als je dat wilde horen, heb je je antwoord. (: Maar ik ben wel blij voor haar als ze het zelf leuk vindt (heb ik er niet bij gezet, maar dan weet je het nu). Badass. x'D Nee, ik ben mezelf.

    Nou, was dat nou zo moeilijk (:

    Het is duidelijk te zien aan je username, je profiel en aan je reacties dat je probeert om nonchalant en badass over te komen. Óf je bent gewoon kinderachtig maar dat is niet aan mij om te beslissen (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Nou, was dat nou zo moeilijk (:

    Het is duidelijk te zien aan je username, je profiel en aan je reacties dat je probeert om nonchalant en badass over te komen. Óf je bent gewoon kinderachtig maar dat is niet aan mij om te beslissen (:


    Wat is er nou zo erg aan ''jezelf'' zijn? Het zindert andere mensen niet, het is hun eigen keuze of ze op míjn reacties, míjn profiel en op míjn naam reageren, en dan vind ik dat ze niet moeten zeggen dat ik nonchalant of badaas overkom, want ze kiezen er zelf voor of ze er aandacht aan besteden.


    ~Music makes me high~

    Dat is inderdaad wel leuk om in de bus te hebben zitten. Leuke en lieve vriendin is dat, wees er maar blij mee! (cat)

    Niet mijn ding ;$ [witte shirts worden bij mij snel vies ;D]

    Maar vet cuwl als iemand dat voor je wilt maken ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OMG! Dat is echt super leuk! :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    P0EP schreef:
    (...)

    Wat is er nou zo erg aan ''jezelf'' zijn? Het zindert andere mensen niet, het is hun eigen keuze of ze op míjn reacties, míjn profiel en op míjn naam reageren, en dan vind ik dat ze niet moeten zeggen dat ik nonchalant of badaas overkom, want ze kiezen er zelf voor of ze er aandacht aan besteden.

    En bij de mensen die er wél aandacht aan besteden, kom je zo over. Althans bij mij wel -Nouja je komt niet zo over, voor mij is het zoals ik al zei duidelijk dat dat je doel is-
    Maarja, I don't give a damn dus ot:
    Ik blijf het echt superlief vinden (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wow! Wat leuk! Leuke vriendin heb je ;'D


    effort never betrays you

    Hij is echt leuk :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aww wat sweet!
    Tis echt een nice t-shirt! (Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •