• Whahah, die sukkel gaat gewoon een granaat vangen voor iemand die niet eens van hem houdxD

    (sorry, moest ff)

    Nou, ik vind het juist wel lief. I mean, dat heb je toch ook met celebrity crushes. Of als je gewoo heel veel van iemand houdt, maar het onmogelijk is voor de ander om ook van jou te houden.

    Je moet het niet te echt opvatten. Het is gewoon figuurlijk bedoeld.
    En ik vind het trouwens een mooi liedje, alleen al te vaak gehoord.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 15:47 ]


    <3

    Ik vind het juist een supermooi liedje. De betekenis erachter (flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jammer het is juist grappig om het letterlijk op te vatten. Zeker als je ook nog eens zo'n filmpje gaat kijken.. Sleept ie eerst kilometers ver een piano mee, om er daarna mee voor een trein te gaan staanxD

    hortons schreef:
    Je moet het niet te echt opvatten. Het is gewoon figuurlijk bedoeld.
    En ik vind het trouwens een mooi liedje, alleen al te vaak gehoord.


    -

    De betekenis is juist zo mooi: dat je echt alles voor één persoon overhebt, zelfs je eigen leven voor diegene geven.
    En in de clip heeft hij nog geen één kilometer met die piano gelopen. Het zijn steeds korte shots.


    Think before you act.

    Ik vond het echt een heel leuk liedje, maar als je hem te vaak hoort ga je er echt aan irriteren. Deze uitleg, is gewoon wel een beetje waar haha.


    Everything is worse without music.

    hortons schreef:
    Je moet het niet te echt opvatten. Het is gewoon figuurlijk bedoeld.
    En ik vind het trouwens een mooi liedje, alleen al te vaak gehoord.


    Te vaak gehoord niet, I love Bruno <3


    I'm in love with you and all your little things

    Hahaha, maar als hij wel van haar houdt, heel veel... Dan kan je het niet aanzien als ze wel door een granaat geraakt wordt ;)

    Ik moet dat nummer zingen met mijn band. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik snap eigenlijk niet wat daar zo grappig aan is.
    Dat is tenminste een liedje met een mooie betekenis, in vergelijking met 'i've just had sex' van akon en wat nog allemaal


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    xD.

    Maar hij houd wel van haar


    Firm believer of all that is magic

    Tranquillity schreef:
    Ik snap eigenlijk niet wat daar zo grappig aan is.
    Dat is tenminste een liedje met een mooie betekenis, in vergelijking met 'i've just had sex' van akon en wat nog allemaal


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tranquillity schreef:
    Ik snap eigenlijk niet wat daar zo grappig aan is.
    Dat is tenminste een liedje met een mooie betekenis, in vergelijking met 'i've just had sex' van akon en wat nog allemaal


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ahahahah zoals jij dat zegt, hahaha.xd

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 21:26 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, dat denk ik ook altijd als ik het hoor.
    En ik vind het totaal niet 'lief' dat hij dan nog alles voor haar doet. Ik zie het meer als een tekortkoming van zijn kant, dat hij niet los kan laten, en perse zijn wil moet hebben...

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 21:29 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.