• Whahah, die sukkel gaat gewoon een granaat vangen voor iemand die niet eens van hem houdxD

    (sorry, moest ff)

    Sadism schreef:
    Nou, ik vind het juist wel lief. I mean, dat heb je toch ook met celebrity crushes. Of als je gewoo heel veel van iemand houdt, maar het onmogelijk is voor de ander om ook van jou te houden.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Toevallig, ik zit hem nu te luisteren! xD


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Dat liedje zit op mijn mobiel ^^
    Maar ik vind het wel een mooie betekenis hebben (a)


    =

    :'3


    Alis volat propriis.

    Hij zingt trouwens tenminste liedjes met een betekenis ^^


    =

    Hoezo zou hij dan een sukkel zijn?
    Hij houdt zo veel van haar dat hij dat wél voor haar over heeft.
    En ik vind het een mooi liedje, alleen heb ik het te vaak geluisterd.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het echt raar; duw haar tenminste weg en zorg ervoor dat je zelf niet geraakt wordt, anders leeft ze in een depressie dat ze haar liefde is verloren. Het is een liedje, maar toch stoor ik me erg aan :'D


    Olive

    Pff. Wacht maar tot je zelf smoorverliefd wordt. (=


    ars moriendi

    Arrow schreef:
    Ik vind het juist een supermooi liedje. De betekenis erachter (flower)

    Argyll schreef:
    De betekenis is juist zo mooi: dat je echt alles voor één persoon overhebt, zelfs je eigen leven voor diegene geven.
    En in de clip heeft hij nog geen één kilometer met die piano gelopen. Het zijn steeds korte shots.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik vind het gewoon een leuk liedje, of-ie nu een 'grenade' vangt of niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind 't echt een leuk liedje. (ookal heb ik 'm zo'n 20.000 x gehoord). Het is toch hetzelfde als een kogel? Maar: 'I'd cath a bullet for ya', dat klinkt toch niet? Bruno Mars maakt sowieso van die lieve liedjes, net zoals 'Just the way you are'. (aa)


    It's time to be happy again.

    Jacker schreef:
    Ik vind het echt raar; duw haar tenminste weg en zorg ervoor dat je zelf niet geraakt wordt, anders leeft ze in een depressie dat ze haar liefde is verloren. Het is een liedje, maar toch stoor ik me erg aan :'D



    Hier kan ik me eigen wel in vinden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tranquillity schreef:
    Ik snap eigenlijk niet wat daar zo grappig aan is.
    Dat is tenminste een liedje met een mooie betekenis, in vergelijking met 'i've just had sex' van akon en wat nog allemaal


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik vond de tekst ook raar toen ik hem voor school moest vertalen,
    nu ben ik dus al niet alleen xD