• Ik moet zo naar de bied een boekje terug brengen. Vraag je je natuurlijk af: Why not?!
    Nou, ik heb daar du een fikse boete... Op school ook al...
    Maar ik heb geen geld! Dus nu zijn ze allemaal boos op me en gaan ze zeuren. Waar ik niet tegen kan.
    I don't wanna go-ho! *crycry*
    Hebben jullie ook een boete en zijn jullie geldloos? Dan voel ik me niet meer de enige(nerd)

    Love & Rockets, I'm out to the library -.-'


    Edit: En nu is mijn biebpas ook kwijt -.-' Ik ben echt vreselijk.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 11:58 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Haha ik was ooit een biebboek kwijt! Lag gewoon onder m'n bed tussen de rest van mijn rommel. Toen had ik ook een boete. :C


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb wel eens een boete gehad bij de bieb, maar my mom covers it up. Dus dat scheelt weer.


    Everything is worse without music.

    Omg ja. Ik heb een boek thuis die ik al 2 weken geleden moest inleveren, maar nu zit er een boete van 5 euro op ofzow.


    -

    ik heb nooit bieb boeken. ik koop altijd de boeken die ik wil hebben :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee ik breng ze altijd braaf weg, altijd op tijd xD

    Nou eigenlijk moest ik vorige week me boek al inleveren, en heb ik het maar verlengt zodat ik het rustig aan kan doen xD


    What is youre favo scary movie?

    Gaat lekker zo xD
    Hm.. nee, ik heb altijd wel geld, maar als ik al boete heb, is die altijd ook klein, haha.

    Succes met geld vinden.
    Slaap een spaarpot? Onderzoek je bank(waar je op zit weet je wel xD) Miss onder de bank, hm... ja, succes met vinden xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    ik heb altijd als ik een boek leen een boete ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb ook wel eens een boete gehad, maar die mocht ik de volgende keer betalen omdat ik geen geld bij me had. Kun je dat niet doen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik ben mijn bieb pas kwijt(huil)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Reducio schreef:
    ik heb nooit bieb boeken. ik koop altijd de boeken die ik wil hebben :D

    Mag ik vragen waarom je het dan niet gewoon op tijd in hebt geleverd? (A)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb 20euro boete en nu moet ik het dus nog steeds betalen... dat moet ik al betalen sinds een paar jaar geleden.:$


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    haha ja sinds 2jaar geleden maar ik ga nooit meer naar de bieb dus betal ik ook niks

    Hmm, ik had laatst een boete op school maar dat kwam doordat ik een week niet op school was. Maar het is kwijtgescholden (:
    Maar ik heb ook heel vaak een boete, hoor.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    JongEnBlond schreef:
    Mag ik vragen waarom je het dan niet gewoon op tijd in hebt geleverd? (A)


    Vergeetachtigheid en luiheid.


    #WWED - What Would Emma Do?