Bespreek hier alles over school
-
1 sep 2008 - 13:261 sep 2008 - 13:28
ik haat sg0ol
1 sep 2008 - 13:28v0oral als je gepst w0rdt
1 sep 2008 - 13:29maar dat je je vrienden siet is een +punt
1 sep 2008 - 13:29Ik begin morgen. ik zit op het VWO+, waar zitten julie?
1 sep 2008 - 13:511 sep 2008 - 13:52ik ben vandaag mijn lessenrooster en boeken gaan halen morgen hebben we pas echt les!
I need you like a heart needs a beat
1 sep 2008 - 13:54ik hoefde vandaag helemaal niks te doen.
1 sep 2008 - 13:561 sep 2008 - 13:57Today Ik werd niet Uitgescholden voor Gothic dat is een Pluspuntje maar voor de rest Kut Klote School,
I HATE SCHOOOOOOOOLIce-cream Rockt more than you x3
1 sep 2008 - 14:11Today Ik werd niet Uitgescholden voor Gothic dat is een Pluspuntje maar voor de rest Kut Klote School,
I HATE SCHOOOOOOOOL
Wiljij dan uitgescholden worden voor Gothic?1 sep 2008 - 14:13Ik hoef pas over 2 weken
Ik zit op Vmbo¬¬' alleen maar omdat ik te veel met die kut krengen van een Tokio Hotel bezig was x] nee ik hou heel veel van Tokio Hotel hoor(A)Lalalalalalalala.
1 sep 2008 - 14:16Morgen en overmorgen heb ik de introductiedagen, donderdag beginnen de lessen Ik zit op het atheneum na veel gezeik^^
a figment of your imagination
1 sep 2008 - 14:22pff da suckt evht zwaar Ö en er stond een tent op de koer
You're the house my heart searched for so long
1 sep 2008 - 14:47ik ben net naar school geweest. het eerste wat ik zag was de kluisjes! VERSCHRIKKELIJK!! vergekleurde kluisjes iewwll!!
en mijn rooster!! klote!! geen 1 keer eerste uur vrij en ook geen 45 min rooster meer. wij hadden dinsdag altijd eerste uur vrij dat had alle klassen. nu niet meer. en dinsdag ook 45 min maar nu ook niet meer en dan 50 min. en weet je wat ook nog eens erg is!! je mag je boeken niet meer in je kluisje doen!! WAAR SLAAT DAT OP!! ik heb een boek van 524 blz!! die ik elke dag nodig heb. daar ga ik niet hele dag mee lopen rondhangen!! en als je een boek niet bij je is is het meteen niet de les in en uur inhalen. was die andere 2 jaar ook niet. School word steeds erger met die regels zeg!!
sorry dit moest ik even kwijt:$1 sep 2008 - 14:51ik ben net naar school geweest. het eerste wat ik zag was de kluisjes! VERSCHRIKKELIJK!! vergekleurde kluisjes iewwll!!
en mijn rooster!! klote!! geen 1 keer eerste uur vrij en ook geen 45 min rooster meer. wij hadden dinsdag altijd eerste uur vrij dat had alle klassen. nu niet meer. en dinsdag ook 45 min maar nu ook niet meer en dan 50 min. en weet je wat ook nog eens erg is!! je mag je boeken niet meer in je kluisje doen!! WAAR SLAAT DAT OP!! ik heb een boek van 524 blz!! die ik elke dag nodig heb. daar ga ik niet hele dag mee lopen rondhangen!! en als je een boek niet bij je is is het meteen niet de les in en uur inhalen. was die andere 2 jaar ook niet. School word steeds erger met die regels zeg!!
sorry dit moest ik even kwijt:$
Sgat je hebt gelyk. ik heb dit jaar op maandag EN dinsdag een 8 lesuur x3A. ikmisje.