Ineen viel en werd vast gepakt door die ene persoon,
Ik zou hem voor eeuwig dankbaar zijn,
Voor eeuwig en altijd.
Daar was ik heel zeker van.
Ik zou alles doen om het hem naar zijn plezier te maken,
Maar dan ook werkelijk álles.
Damn, I think I just imprinted on someone.
But who would ever know
That Seth Clearwater would be that person?
Speciaal voor de Seth Clearwater liefhebbers, een nieuw verhaaltje! Sinds ik heel inspiratieloos ben met namen, achternamen, uiterlijk enzo vraag ik om jullie hulp!
Het verhaal gaat over de net 16 jarige Megan Black, zusje van Jacob Black die na lange tijd weer terugkeert naar La Push. (: Meer vertel ik niet, dat hou ik nog even geheim! Natuurlijk weet ik dat het niet al te origineel is, maar dit idee heb ik al zo lang in mijn hoofd gehad en sinds ik het een aantal dagen geleden teruglas, dacht ik, waarom ook niet?
Nodig:
# 2 vriendinnen van Megan in La Push: Caribbean, xSnoepjex
# Nichtje van Sam Uley, tevens ook vriendin Megan: iMalfoy
# 2 vriendinnen van Megan uit Seattle: xMagnifique
# 2 Bitches, leeftijd móet 16 - 17 zijn! Caribbean
Yap, alleen maar meisjes, omdat ik weet dat iedereen die leuker vind om aan te maken!
Om in te vullen:
Rol:
Naam:
Achternaam:
Bij - Roepnaam:
Leeftijd:
Uiterlijk: Maak hierbij gebruik van foto's, vermeld ook de naam van de persoon op de foto! Denk er hierbij ook aan dat de meeste inwoners van La Push getint zijn, donkere huidskleur, enz. (:
Korte karakteromschrijving: Beschrijf het karakter in het kort, zoals steekwoorden, maak het alsjeblieft niet te lang!
Woonsituatie: Vertel in het kort waar het personage woont en met wie. Hebben ze een geloof in dat huis, enzovoort.
Extra: Vertel hier van alles wat jij nog nodig vind om te vertellen, van lievelingseten tot hun auto en van verslavingen tot hun grootste angsten.
Waarschuwen wanneer ik begin?
Men mag zoveel personages aanmaken als hij/zij wilt, ik kies niet de eerste maar gewoon de beste die ik tegenkom! Alvast bedankt voor het invullen, xoxo.
[ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 16:41 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.