• ik heb dus een nieuwe. (niet dat ik de oude erg vond ofzo)
    oke de nieuwe leraar is ........ de directeur x'D nou ja hij is heel aardig en legt goed uit en temiste iemand waarvan ik en de rest van de klas nie zenuwachtig van ( me oude leraar liept de hele tijd heen en weer zodat hij alles goed zouw zien --') en ik hoop dat de directeur temiste op een SO of Rep. de vragen temiste duidelijk maakt :'D

    dat ik ooit les zouw krijgen van de directeur x'D

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 16:46 ]


    Shoganai i ne~

    Ik had vorig jaar les van mijn teamleider, die is nog veel enger dan de directeur. Die zie je bij ons op school sowieso nooit :'D

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 16:46 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oeeh leuk of niet?:D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    onze directrice heeft één keer in de zoveel tijd een gesprekje met sommige kinderen [waaronder ik ;D] om te kijken hoe het met me gaat ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Die van ons ligt in het ziekenhuis. En die vervangende loopt nu heel veel rond omdat het een zooitje was. Welke kluisjes leeg waren en van wie elk kluisje was, dat was gewoon niet geregistreerd enzo en dat moest zij weer op orde brengen. Maar die geeft verder geen les ofzo, wat vooral komt omdat ze de vervangende directrice is: echt van buitenaf.

    Ik hoop voor je dat de vragen eindelijk duidelijk zijn. Mijn geschiedenis leraar vond ik heel tof. Er was eens een vraag: 'wat is het tweede front' en ik had geen idee, dus ik had ingevuld: 'een ander front dan de eerste' en ik kreeg er een punt voor:Y) Waarschijnlijk foutje van hem, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Reducio schreef:
    oeeh leuk of niet?:D

    leuk ^^


    Shoganai i ne~

    Dat kan gebeuren-aa-


    I´m nothing special.