• Ik heb een open beet. Dat betekend dat mijn kaken niet goed op elkaar staan. En in mijn geval kan ik alleen mijn kiezen op elkaar zetten.
    Vroeger kon ik maar vier kiezen op elkaar zetten, en dat maar aan een kant. Maar gelukkig gaat het nu weer beter.
    Maar het doet dus soms echt ontzettend pijn. Je hebt dus boven je wang een soort van bot uitsteken. Nou, daar doet het bij mij meestal pijn. En dat is dus niet grappig.

    Back to the point: Op m'n achttiende moet ik dus geopereerd worden aan mijn kaak om hem recht te laten zetten. Wie van jullie heeft dat wel eens meegemaakt en doet dat pijn?
    -Nee, je kunt er niets over vinden op google.-

    Mijn tandarts zag het eerst niet eens! Ik moest hem dus echt zeggen van, mijn tanden staan volgens mij niet goed op elkaar. En toen pas ging hij kijken...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tja, heb je wel is


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Het lijkt me wel vrij pijn doen, ja. Maar ik heb het zelf nog nooit meegemaakt. -gelukkig- Succes!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Auww O:
    Succes (:


    Me so good.

    Dank jullie! Haha. Ik ben er nu nog vrij rustig onder. Maar ik ben ook pas 15.. Dus nog drie jaar wacht.
    In januari 2013 moet ik terug gaan voor een voorbehandeling.
    Terwijl de wereld in 2012 vergaat.xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ken iemand die dat ook had, je gezicht verandert een beetje van vorm, omdat dat bot dan anders komt ofzo. Ze heeft wel heel lang yoghurtjes en van die dingen moeten eten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als het zodanig erg is, dat ze je kaak er voor moeten breken, dan gaat het wel erg veel pijn doen ja ;x

    En is het trouwens niet 'overbeet'?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 16:23 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik weet niet of het dezelfde operatie is maar iemand die ik ken moest geopereerd worden omdat haar onderkaak te ver naar voor stond.
    Ik weet niet of ze veel pijn heeft gehad maar ze heeft 3 maanden door een rietje mogen eten :S


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik weet niet of het dezelfde operatie is maar iemand die ik ken moest geopereerd worden omdat haar onderkaak te ver naar voor stond.
    Ik weet niet of ze veel pijn heeft gehad maar ze heeft 3 maanden door een rietje mogen eten :S


    O nee, dat is niet goed voor een vreetzak als mij :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    omg mij lijkt dat eng! ik zou me er NU al druk over maken [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb ook zoiets, krijg een operatie als ik iets van 17 ben (over 2 jaar dus).
    Mijn kaakchirurg zet dat het eerst erg opgezwollen zal zijn(je hoofd), en dat je zes weken lang je kiezen op elkaar moet houden ('t zit geloof ik vast, 't werkt een beetje als gips ofzo).
    Nou ja...
    Heel veel succes er mee!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Oeei ben blij dat ik dat NIET heb! :o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio zei op 17 maart 2011 - 17:05:

    Oeei ben blij dat ik dat NIET heb! :o


    I´m nothing special.

    nee, ik heb geen flauw idee of het pijn zal doen of niet.
    Maar succes!;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    xSnoepjex schreef:
    Auww O:
    Succes (:

    Ik moet ook geopereerd worden om mijn tanden recht te zetten. Je moet idd 6 weken je kaken niet van elkaar halen(zit vast met brackets ofzo)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 17:25 ]


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.