• Vinden jullie het ook zo irritant als je met iemand op msn praat en dat diegene eerst iets terug zegt en dan ineens heel lang niks terug zegt?
    Of heb ik dat als enige D:
    ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    dat heb ik ook..
    dan zeg je zo iets. en dan duurt het een halfuur tot je andwoord krijggt ;3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Vind ik ook kutirritant. Zeg dan dat je bezig bent. :X


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    soms vind ik het wel irri.. ook als ik afwezig sta beginnen ze tegen me te praten.. dan zeg k ja hallo je ziet tog dat ik afwezig sta.. Zeggen zei meestal weer terug ga dan ofline xD zeg ik dan weer ik hoeft niet alltijd dat ik ofline te staan.


    What is youre favo scary movie?

    Ik doe het zelf vaak per ongeluk. Dat ligt bij mij aan fouten op msn, want dan geeft hij bv niet aan dat ik een bericht heb met dat oranje geknipper, of wil hij berichten niet versturen, want dan krijg ik zo'n rode melding.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ja dat is irritant :')
    of wanneer die andere iets typt en dan niet stuurt , ik wil weten wat die persoon wou zeggen :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ja dat is irritant :')
    of wanneer die andere iets typt en dan niet stuurt , ik wil weten wat die persoon wou zeggen :Y)


    Haha, dat heb ik ook! 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Seel schreef:
    ja dat is irritant :')
    of wanneer die andere iets typt en dan niet stuurt , ik wil weten wat die persoon wou zeggen :Y)

    Dat heb ik ook. En als ik dan eens denk: 'nee, laat maar', dan gaan ze zeggen dat ik het gewoon moet zeggen. Doe dat zelf dan ook.

    Als dat bij mij gebeurd, dan vergeet ik weleens dat ik met iemand praat. Die zegt toch niets terug. En dan ben ik een half uur ofzo weg om iets anders te doen en dan klap ik gewoon mijn laptop dicht. En soms dan sluit die msn wel af en soms niet. Als hij msn dat niet afsluit, dan zeggen die mensen ineens weer wat terug en dan gaan ze mij verwijten dat ik niets meer zeggen.

    En soms dan blijft msn aan staan als ik even weg ben en dan gaan mensen met me praten. Dan ben ik er niet en kan ik dus niet antwoorden, maar dat vindt iedereen ook vervelend xd


    To live would be an awfully big adventure

    Ligt eraan wie het doet, maar over het algemeen vind ik het best wel irritant ja. Alhoewel dat best hypocriet van me is aangezien ik het zelf ook nog wel eens doe.


    Numbers.

    taeyunx schreef:
    Vind ik ook kutirritant. Zeg dan dat je bezig bent. :X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    TheBoss schreef:
    Ja :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dat doe ik zelf ook. ,aar dat komt dat ik altijd mee dingen tegelijk doe, huiswwerk, spelletje, en dat weeten me vrienden ook dat het ff duurt voor ik antwoord geef. ik zeg ook dan dat ik deruk ben dus.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 13:05 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Seel schreef:
    ja dat is irritant :')
    of wanneer die andere iets typt en dan niet stuurt , ik wil weten wat die persoon wou zeggen :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.